خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد استان زنجان :

ادغام برگزاری آزمون دانشگاه سراسری با آزاد به ضرر متقاضیان دانشگاه آزاد است

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۴۶۶

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: ادغام برگزاری آزمون دانشگاه سراسری و آزاد در عمل ضرر دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، یدالله رجائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان امروز شنبه (10مهر)  تعداد کل دانشجویان استان زنجان را حدود ۶۰ هزار نفر و تعداد اعضای هیات علمی آن را یک هزار و ۲۲۰ نفر و تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان را ۱۹ هزار نفر و اعضای هیات علمی آن را ۶۴۴ نفر عنوان کرد و افزود : در زمان حاضر یک سوم دانشجویان کل استان و یک دوم اعضای هیات علمی دانشگاه های استان متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان است.

وی تعداد دانش آموزان تحت پوشش مدارس سما را سه هزار نفر و املاک متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی استان را ۲۲۰ هکتار اعم از آموزشی، ورزشی، رفاهی و تحقیقاتی اعلام کرد و افزود : در زمان حاضر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با ۶ دانشکده مصوب ، بیش از ۱۰۰ رشته کاردانی و کارشناسی، ۸۵ رشته کارشناسی ارشد و ۲۶ رشته دکتری را دارد و نسبت هیات علمی به تعداد دانشجو در این دانشگاه حدود یک به ۳۰ است.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : مجهزترین مجموعه آزمایشگاهی و کارگاهی سیستم آموزش عالی استان در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان مستقر بوده و امکانات این دانشگاه قابل قیاس با سایر دانشگاه‌ها نیست و انتظار داریم امکانات و زیر ساخت سایر دانشگاه‌های غیر دولتی مورد ارزیابی جدی مسئولان زیربط کشور قرار گیرد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نسبت درآمد به هزینه این دانشگاه را در مجموع سود ده عنوان کرد و گفت : ادغام برگزاری آزمون دانشگاه سراسری و آزاد در عمل ضرر دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز