خبرگزاری کار ایران

ایرج احمدی خبر داد:

تور صنعتی مجتمع سرب و روی و معدن انگوران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۷۴۰

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از برگزاری تور صنعتی بازدید از مجتمع سرب و روی انگوران و معدن انگوران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج احمدی در بازدید تور صنعتی از مجتمع سرب و روی و معدن انگوران، گفت: جمعی از مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی و نیز مدیران واحدهای مشاوره ای از مجتمع سرب و روی و معدن انگوران بازدید کردند.

این مقام مسئول صنعتی در استان زنجان، هدف از برگزاری این تور صنعتی را آشنایی واحدهای صنعتی با تامین کنندگان مواد اولیه عنوان و تصریح کرد: ارتباط خوشه‌ای برای هر دو بخش مفید و سودمند است و اگر این حقیقت توسط هر دو بخش درک شود، توسعه صنعت با حداکثر سرعت انجام خواهد شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اظهار داشت: در سال‌جاری برگزاری 17 تور صنعتی جزو برنامه های پیش بینی شده شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان است.

احمدی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده سال‌جاری تا به امروز، سه تور صنعتی برگزار شده است.

وی هدف اصلی از برگزاری تورهای صنعتی را آشنا شدن واحدهای صنعتی با تامین‌کنندگان مواد اولیه، صنایع بزرگ و مختلف کشور، آشنایی مدیران واحدهای صنعتی با یکدیگر، ایجاد انگیزه برای رقابت، ارتباط نزدیک واحدها با دیگر واحدهای صنعتی کشور، استفاده از تجارب واحدهای صنعتی بزرگ وغیره عنوان و تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان سالانه تورهای متعددی را با هدف‌های مختلف برگزار می‌کند و تا پایان سال‌جاری نیز برگزاری 14 تور صنعتی دیگر جزو برنامه‌های این شرکت است.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: امیدوارم با اجرای چنین برنامه‌هایی سرمایه‌گذاران و مدیران واحدهای صنعتی با تکنولوژی‌های جدید آشنا شده و تعامل و روابط کاری آنها با صاحبان صنایع موفق در نقاط مختلف کشور گسترش یابد و به تبع آن شاهد پیشرفت صنعتی و توسعه پایدار استان زنجان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز