خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مدیرعامل شرکت گاز زنجان مطرح شد؛

320 روستای زنجان تا پایان سال آینده گاز دار می‌شود/شرکت گاز زنجان 20 میلیارد از واحدهای صنعتی طلبکار است

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۴۴۱

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه میزان مطالبات شرکت گاز استان زنجان از مشترکان صنعتی استان 43 میلیارد تومان است، گفت: در این بخش 23 میلیارد تومان از مطالبات وصول شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید سعید عسگریان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، امروز شنبه (30مرداد) در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش عملکرد یک ساله این شرکت اظهار داشت: تولید گاز کشور در سال آینده به صورت 100درصد افزایش خواهد داشت.

عسگریان با بیان اینکه 90 درصد سوخت نیروگاه‌ها را شرکت گاز تامین می‌کند، افزود: در استان زنجان تا پایان سال کلیه شهرهای استان گاز دار می‌شوند.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی در 181 روستای استان ادامه دارد ، تصریح کرد: تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز تا پایان مهرماه سال 90 نیز به 110 روستا خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان نرخ خانوار روستاهای بهره‌مند استان از گاز را 64 درصد اعلام کرد و گفت: نرخ کل خانوارهای شهری و روستایی بهره‌مند از گاز نیز 86.4 درصد است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان آمار خانوارهای شهری بهره‌مند از گاز طبیعی را 99.4 درصد اعلام کرد و گفت: تعداد روستاهای دارای سکنه استان 909 روستا است که از این تعداد 354 روستا از گاز بهره‌مند هستند .

وی در ادامه جمعیت برخوردار از گاز را قبل از هفته دولت 60 درصد عنوان کرد و گفت: کلیه واحدهای صنعتی تولیدی استان از مصرف گاز مصرف می کنند.

عسگریان، همچنین با بیان اینکه تا بعد از هفته دولت 33 روستا با هزینه معادل 242 میلیارد ریال گازدار خواهند شد، گفت: تعداد کل روستاهای گاز رسان استان به  354 روستا می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، با اشاره به اینکه 320 روستای استان به مرور دارای گاز لوله کشی می‌شوند، گفت: از این تعداد 181 روستا در دست اجرا برای استفاده و بهره برداری وجود دارد.

وی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی برای استفاده از گاز حائز اهمیت است، تصرح کرد: 285 هزار مشترک با 320 خانوار در استان وجود دارد که تلاش می شود با اطلاع رسانی مناسب برای کاهش تعداد تلفات داشته باشیم.

عسگریان با بیان اینکه در سال‌های اخیر مصوبه‌ای برای افزایش قیمت گاز نداشتیم ، خاطرنشان شد: استان در ماه‌های اول سال‌جاری مصرف گاز بالایی داشت و مبلغ زمستانی پرداخت کردند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان دربخشی از سخنان خود، آماری از میزان مطالبات شرکت گاز استان زنجان از مشترکان بخش صنعتی، تجاری و خانگی ارائه داد و گفت: کل مطالبات بدهکاران صنعتی استان تا پایان تیرماه امسال 44 میلیارد تومان بود که با پیگیری انجام شده 19 میلیارد تومان از آن معادل 42 درصد از کل بدهی‌ها به شرکت گاز استان پرداخت شده است

وی با اشاره به اینکه  20 میلیارد از واحد های صنعتی طلب داریم،  اظهار داشت: در استان زنجان حدود 65 میلیارد تومان مردم به شرکت گاز بدهکار هستند.

عسگریان با اشاره به اینکه میزان مطالبات شرکت گاز استان زنجان از مشترکان صنعتی استان نیز 43 میلیارد تومان بود، گفت: در این بخش نیز 23 میلیارد تومان از مطالبات وصول شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پایان سخنان خود با بیان اینکه در بخش مشترکان خانگی نیز میزان مطالبات 53 میلیارد تومان بود، افزود: از این میزان 33 میلیارد تومان مطالبات وصول شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز