خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای حل اختلاف استان زنجان خبرداد:

شورای حل اختلاف کارگران در ادارات کل کار و رفاه اجتماعی استان‌ها تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۱۱۵

رئیس شورای حل اختلاف استان زنجان از تشکیل شورای حل اختلاف کارگران در ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید نجم الدین صفوی رئیس شورای حل اختلاف استان زنجان، امروز (1تیر) در جمع خبرنگاران، با اشاره به وجود پرونده‌های زیاد در این استان اظهار داشت: شورای حل اختلاف استان زنجان دارای رتبه برتر کشوری در این زمینه است .

صفوی، با بیان اینکه جامعه اخلاق مدار جزو جوامع پیشرفته و با فضایل اخلاقی است، گفت: تصویب و اجرای قانون جدید در این زمینه حائز اهمیت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به قوانین در راستای صلح و سازش در روستاها نیز یادآورشد: رسیدگی به این امور در سطح روستاها فقط در خصوص رسیدگی به صلح و سازش است.

صفوی، در خصوص هزینه دادرسی های شورای حل اختلاف استان نیز اضافه کرد: تا به امروز هزینه‌های دادخواست تامین کننده هزینه های شورای حل اختلاف بوده است .

این مسئول قضایی در استان زنجان، وضعیت اتقان آراء استان زنجان را مهم ارزیابی کرد و گفت: استان زنجان در این زمینه نیز دارای رتبه دوم در سطح کشور است.

رئیس شورای حل اختلاف استان زنجان، در ادامه  اظها رداشت: عدم اعتراض بیان کننده این صحت رای از طرف مردم بوده است.

وی،  در ادامه خبر از 82درصدی رای نقص شده داد و گفت: به کل آراء صادر شده در زنجان فقط به 3 درصد اعتراض می شود.

وی در پایان تعداد شعب شورای حل اختلاف استان را 54 شعبه برشمرد و گفت: اختلافات کارگری در شورای حل اختلاف رسیدگی نمی شود، برای حل اختلافات کارگری شعبه ای در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی وجود دارد که قاضی ویژه پرونده های کار گران را برای اجرا به دادگستری ارجاء می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز