خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان عنوان شد:

راه‌اندازی گروه‌های نهی از منکر برای رعایت شئونات روزه‌داری در زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۱۱۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، خبر از راه‌اندازی گروه‌های نهی از منکر برای تذکر لسانی در خصوص عدم رعایت روزه داری در زنجان داد و گفت: پژوهش ریشه‌های روزه خواری در زنجان شروع شده است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، مسعود صفی‌یاری مدیرکل‌تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران باتشریح برنامه های ماه رمضان اظهار داشت: مراقبات ماه رمضان دارای اهمیت ویژه در امور اجتماعی دارد.

صفی یاری با بیان اینکه تشکیل ستاد ساماندهی شئون مدیریت دینی در جامعه مهم است، افزود: فضیلت و مناسبات و مناسبت‌های ماه رمضان از جمله این امور در این جلسات بوده است.

وی در ادامه محوریت ماه رمضان را قرآن عنوان کرد و گفت: شاهد مبلمان و تبلیغات شهری توام با معنویت ماه رمضان در زنجان خواهیم بود.

صفی یاری با اشاره به فضاسازی شهری با فرهنگ ماه رمضان اظهار داشت: شاهد برنامه ریزی برای دستگاه‌های اداری در زنجان نیز خواهیم بود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، خبر از راه اندازی گروه‌های امر به منکر برای تذکر لسانی در خصوص عدم رعایت روزه داری در زنجان داد و گفت: پژوهش ریشه های روزه خواری در زنجان شروع شده است .

وی در بخشی از سخنان خود جلوگیری از برخی انحرافات و بدعت ها را در هیات‌ها ی مذهبی از جمله اقدامات دراین ماه برشمرد و گفت: گروه ارزیابی در برنامه های شئون دینی زنجان در مراسم ها حضور می یابند.

صفی یاری،با بیان اینکه 860مبلغ در استان زنجان استقرار می یابند، تصریح کرد: این مبلغین دارای وظایف با ساماندهی ویژه هستند.

این مقام مسئول در استان زنجان با اشاره به اینکه 46 مرکز استقرار برای روحانیون، در استان وجود دارد، یادآور شد:برای افزایش این فضاهای استقرار نیازمند تامین منابع مالی هستیم.

وی همچنین اقدامات در زمینه سبک زندگی اسلامی را از جمله مهمترین اقدامات در مناطق حاشیه ای عنوان کرد وگفت: سایت جمعیت بانوان فرهیخته زنجان در ماه رمضان راه اندازی می شود.

این مسئول در استان در خصوص عدم مساجد در شهرک‌های اقماری نیز گفت : مجتمع های مسکونی در این زمینه دارای اقدامات و مساجد غیر فعال نیز فعال خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز