خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد:

مهمترین پشتوانه پلیس در اجرای ماموریت‌ها اعتماد مردم است

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۹۰۳

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مسئولیت یک تعهد خطیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: مهمترین پشتوانه پلیس در اجرای ماموریت ها اعتماد مردم است.

به گزارش ایلنا از از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا صالحی ، فرمانده انتظامی استان زنجان،  در آئین معارفه و تکریم فرماندهی انتظامی شهرستان ایجرود اظهار داشت: اعتماد عمومی مردم را مهمترین پشتوانه اقدمات پلیس دانست و گفت: با صداقت عملی و رفتار درست با مردم می توان اعتماد عمومی را پشتوانه اقدامات خود قرار دهیم.

وی با اشاره به تاثیر مستقیم امنیت بر پیشرفت اقتصادی استان افزود: با همدلی و وفاق بین مسئولان استانی شاهد وجود امنیت مطلوب و پایدار در سطح جامعه هستیم و وجود امنیت پایدار باعث افزایش سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی در استان شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان داشتن امنیت مطلوب را علاوه بر مشارکت همه اقشار مختلف جامعه نیازمند پلیسی کارآمد ، علمی ، هوشمند و مقتدر دانست و تصریح کرد: پلیس امروز یک پلیس علمی ، موفق ، ولایت مدار و توانمند است.

سردار صالحی بیان داشت:عمده ترین بحث پلیس جامعه محور جلب مشارکت مردم است و جلب این مشارکت با ابزارهای سنتی و دیدگاه های قدیمی امکان پذیر نیست و باید پلیس جامعه محور و به روز باشد.

وی در ادامه سخنان خود قبول مسئولیت در جمهوری اسلامی را پایداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، امام (ره) و شهدای گرانقدر دانست و افزود : مسئولیت یک تعهد خطیر در نظام مقدس جمهوری سلامی است .

این مقام ارشد انتظامی استان خدمت در نیروی انتظامی را یک کار ارزشمند خواند و گفت: چرا که نیروی انتظامی با همه اقشار مختلف جامعه سرو کار دارد و پلیس در خدمت مردم است و خدمت برای مردم از بهترین عبادتها به شمار می رود و پلیس ایران تنها پلیس معنوی در دنیا است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه اگر مردم یک جامعه خود را در کنار پلیس و عاملان نظم و امنیت بدانند، آن جامعه از هر نظر شاداب، پرتحرک و دارای آرامش و امنیت مطلوب خواهد شد. اظهار داشت: اعتماد عمومی به پلیس انضباط اجتماعی را ارتقا بخشیده و زمینه را برای ارائه خدمات بیشتر در حوزه امنیت افزایش می دهد.

وی در ادامه این مراسم از زحمات فرمانده سابق شهرستان ایجرود، سرهنگ "مهدی قدیمی" تقدیر و با اشاره به شایستگی های سرهنگ "آرش خلخالی"، وی را به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز