خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

تشکل‌های دانشجویی را بازوان اجرایی دانشگاه می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۵۹

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، گفت: مقرر شد دانشکده مستقلی برای رشته پرستاری و یک دانشکده برای رشته مامایی به صورت مجزا ایجاد و به زودی برای تاسیس رسمی آن نیز اقدام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، گفت:: تشکل‌های سیاسی و اسلامی دانشجویان به عنوان یکی از نهادهایی است که در این دانشگاه فعالیت گسترده‌ای دارند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، یداله رجائی، رئیس واحد دانشگاه آزاد زنجان، در در ابتدای این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و همچنین روز مهندس، گفت: پرستاری به عنوان حرفه‌ای است که پاداش معنوی فراوانی در پیشگاه خداوند متعال دارد. پرستاران در زمره اقشار زحمت کش و حافظ سلامت مردم در جامعه هستند.

یداله رجائی، با بیان اینکه مسئولان به موضوع پرستاری توجه ویژه‌ای دارند و برنامه‌ریزی برای ایجاد قوانین جدید را در دستور کار خود قرار داده‌اند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نیز از گذشته توجه ویژه‌ای به امر آموزش گروه پرستاری و مامایی دارد.

وی از ایجاد مقدمات لازم برای راه‌اندازی مقطع کار‌شناسی ارشد رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبر داد و متذکر شد: این موضوع مورد تایید قرار گرفته و در شورای گسترش وزارت بهداشت در حال بررسی است.

رجائی از تفکیک دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبر داد و افزود: مقرر شد دانشکده مستقلی برای رشته پرستاری و یک دانشکده برای رشته مامایی به صورت مجزا ایجاد و به زودی برای تاسیس رسمی آن نیز اقدام شود.

رئیس واحد زنجان در ادامه با اشاره به خدمات جامعه مهندسی به کشور، اظهار داشت: پیشرفت و توسعه علم و فناوری در زمینه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در گرو تلاش و همت مهندسان بوده و برای دست یافتن به این مهم نیازمند هماهنگی و نظارت لازم است.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی از لحاظ علم و فناوری جزو بر‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی لازم برای گسترش این علوم در جامعه صورت گیرد.

رجائی در ادامه به فعالیت تشکل‌های سیاسی و اسلامی دانشجویی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد زنجان اشاره کرد و گفت: تشکل‌های سیاسی و اسلامی دانشجویان به عنوان یکی از نهادهایی است که در این دانشگاه فعالیت گسترده‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌های سیاسی و اسلامی کمک شایانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی به دانشگاه می‌کند، یادآور شد: این تشکل‌ها به عنوان یکی از بازوان توانای علم و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان محسوب می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به اهداف تشکیل تشکل‌های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: ایجاد زمینه مناسب علمی برای افزایش و بالا بردن سطح توان علمی دانشگاه از اهداف تشکیل این تشکل‌ها است.

وی پیگیری مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور را از اهداف فعالیت تشکل‌های سیاسی و اسلامی دانشجویان دانست و اظهار داشت: پیگیری مسائل سیاسی روز بدون جهت گیری‌ها جناحی و سیاست بازی و به دور از سیاست زدگی از دیگر اهداف فعالیت این تشکل‌ها است.

رجایی با اشاره به اینکه این تشکل‌ها با هدف برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی مختلف در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند، گفت: پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از دیگر اهداف این تشکل‌ها است.

وی در پایان ادامه داد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در بین دانشجویان و ایجاد فضای نقد و بررسی در دانشگاه از دیگر فعالیت‌های تشکل‌های سیاسی و اسلامی دانشجویان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز