خبرگزاری کار ایران

به همت دانشگاه پیام نور زنجان و هیئت ووشوی زنجان؛

مسابقات ووشو دانشجویان پیام نور کشور در زنجان پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۹۶

مسابقات قهرمانی ووشو دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور با قهرمانی تیم استان خوزستان پایان یافت.

این پیکارها به همت دانشگاه پیام نور زنجان و با همکاری هیات ووشوی استان زنجان برگزار و ۱۱ داور ملی و بین المللی اعزامی از سوی فدراسیون ووشو قضاوت این مسابقات را به عهده گرفتند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان در این رقابت ها تیم استان خوزستان با دو نشان طلا، دو نقره و دو برنز جایگاه نخست را از آن خود کرد و تیم استان مرکزی با دو طلا دوم شد و تیم زنجان نیز با یک طلا، سه نقره و یک برنز مقام سوم را کسب کرد.

تیم های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و گیلان نیز به ترتیب مقام چهارم تا هشتم را کسب کردند و تیم استان قم نیز عنوان تیم اخلاق را به خود اختصاص داد.

در بخش های انفرادی و در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم به ترتیب غلامرضا محمدی نیکو از استان مرکزی و حسین رضوی از گیلان، در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم، محمد پناهی از استان زنجان و جلال الدین عماری از استان خوزستان حائز رتبه‌های برتر شدند.

در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم وحید سلیمانی از استان آذربایجان شرقی فرشاد شیرعلی از استان تهران و حسین حق وردی از استان زنجان به همراه پژمان مهرابی از استان گیلان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وزن منفی ۶۵ کیلوگرم جمال مهرابی از استان اصفهان، محمد صمدی از تهران و یاسر حیدری راد از استان خوزستان و مجید راسخی از استان قم سکوهای برتر را کسب کردند.

هوشنگ شهبازی از استان خوزستان، رسول حنیفه لو از استان زنجان و رضا ابراهیم پور از آذربایجان شرقی به همراه فرشاد مجرد از استان آذربایجان غربی به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز وزن منفی ۷۰ کیلوگرم را به گردن آویختند.

هاشم حاجی زاده از استان خوزستان، علی ژاله از اصفهان، محمد صادقیان از استان آذربایجان غربی و فرنود محرمی از استان گیلان در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم مقام های برتر را کسب کردند.

در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم به ترتیب مجید ذالی از استان آذربایجان غربی، فیاض دزیعی از استان خوزستان و کیوان هوشنگی از استان اصفهان به همراه میثم تراشی خامنه از استان تهران به ترتیب گردن آویز طلا، نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

حسام معانی از استان تهران و پیمان اسدی از زنجان در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم، عبدالله غلامی از استان مرکزی، یوسف حاتمی از زنجان و احسان شهزوئی از استان خوزستان و سالار بیگدلی از تهران نیز مدال آوران وزن منفی ۹۰ کیلوگرم شناخته شدند.

لازم به ذکر است این مسابقات با حضور قریب به ۷۰ سانداکار در قالب ۹ تیم در سالن ورزش مجموعه فرهنگی و تفریحی پیام برگزار شد.

گفتنی است این پیکارها به همت دانشگاه پیام نور زنجان و با همکاری هیات ووشوی استان زنجان برگزار و ۱۱ داور ملی و بین المللی اعزامی از سوی فدراسیون ووشو قضاوت این مسابقات را به عهده گرفتند.

شایان ذکر است کارگاه اصول تمرین ووشو توسط آقای رامین موحدنیا سرمربی تیم ملی ووشو در حاشیه این مسابقات برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز