خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

عملیات اجرایی احداثتالار بزرگ شهر زنجان آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۶۲

در استان زنجان گام های بلندی در عرصه فرهنگ و هنر برداشته شده است.

استاندار زنجان، گفت: با توجه به اعتبار استان، تلاش شده است تا این برنامه‌ها در استان اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان، امروزسه شنبه(۵ اسفند) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زنجان، در دیدار اصحاب فرهنگ و هنر استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک میلاد حضرت زینب(سلام الله علی‌ها) اظهار کرد: امید می‌رود بتوانیم از این بزرگواران الگو برداری کنیم.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان کارگروه‌های فرهنگی تشکیل اداره شده است، افزود: در سالی که از سوی رهبری به عنوان اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است، علیرغم تمام مشکلات در این حوزه تلاش شده است از مسائل فرهنگی غافل نشویم.

استاندار رنجان، در ادامه با اشاره به اینکه در این حوزه قدم‌های مثبتی برداشته شده است، یادآور شد: با درک ضرورت برنامه ریزی با سیاست‌های دولت یازدهم در استان زنجان نسبت به تشکیل اتاق فکر اقداماتی شده است.

انصاری با اشاره به ضرورت توسعه و تعالی فرهنگی در استان زنجان، گفت: در نیمه اول امسال، سند راهبردی توسعه استان فراهم شد که امروز در استان سند راهبردی تا پایان برنامه ششم توسعه داریم.

مقام عالی استان همچنین، گفت: شورای فرهنگ عمومی استان نیز نقاط قوت و ضعف فرهنگی استان را استخراج کرده و به اطلاع مردم رسیده است.

این مقام مسئول دراستان زنجان، اضافه کرد: در طول سال، برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف انجام شده است که موجب ایجاد فضای پویایی و شادی نشاط در شهرستان‌های استان شده است.

استاندار زنجان، در بخشی از سخنان خود، با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی درسه حوزه کلان و سیاست گذاری، برنامه ریزی در سطح استان‌ها و حوزه عمومی به نتیجه می‌رسد، تصریح کرد: با توجه به اعتبار استان تلاش شده است تا این برنامه‌ها در استان اجرایی شود.

انصاری همچنین به فعالیت‌های حوزه عمومی اشاره کرد و گفت: در استان فضای پویای فرهنگی و هنری داریم.

وی، در ادامه با تاکید بر مساعدت‌های دولت در این عرصه خاطرنشان کرد: شعر و ادب در استان زنجان جایگاه ویژه‌ای دارد.

انصاری به توقع اصحاب فرهنگ و هنر از دولت اشاره کرد و افزود: برنامه‌های خاصی برای حل مشکلات پایه‌ای در استان داریم که تلاش می‌شود آن‌ها را در آینده نهایی کنیم.

مقام عالی دولت در استان، در پایان سخنان خود تصریح کرد:: با توجه به موافقت ریاست جمهور عملیات اجرایی تالار بزرگ شهر زنجان را آغاز خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز