خبرگزاری کار ایران

معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان:

بهزیستی دومین مانور طرح محب را اجرا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۵۴

بهزیستی به منظور توانمندسازی جامعه برای آمادگی، مقابله و مدیریت شرایط بحرانی از طریق تشکل‌های محلی، دومین طرح محب را برگزار می‌کند.

معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان، گفت: دومین طرح محب در شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، گل نساء آقامحمدی، معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان، امروز، یکشنبه(۳اسفند) با اعلام این خبر، گفت: افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به پیامدهای بحران‌های ناشی از وقوع حوادثغیر مترقبه و شناسایی منابع محلی جهت ادامه مشارکت روان‌شناختی از پیامدهای برگزاری طرح محب است.

معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان زنجان آشنایی مردم با مشکلات روانی اجتماعی پس از سوانح به منظور پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی را از اهداف برگزاری طرح محب عنوان کرد و افزود: آماده سازی تیم‌های محلی، تدارکات امداد و نجات، امنیت، آموزش و اطلاع رسانی و ساماندهی اقشار آسیب پذیر بستر مناسبی را جهت ایجاد تشکل‌های مردم نهاد محله‌ای ایجاد می‌کند.

وی فرهنگ سازی لازم و جلب بیشتر مشارکت مردم در مدیریت بحران را در شناخت و رفع سوانح غیرمترقبه مهم ارزیابی نمود و اظهار داشت: دومین طرح محب در شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد.

وی، در پایان یادآور شد: در اجرای این طرح آموزش و پرورش، دانش آموزان، صدا و سیما، هلال احمر، فرمانداری و… همکاری دارند.

این طرح ۵اسفندماه سال‌جاری در شهرستان خرمدره و دربافت فرسوده خیابان شریعتی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز