خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد:

بیشترین زحمات در حوزه درمان، بر عهده پرستاران است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۴۶

لازم است تا فرهنگ سختی کار و درجه مشقت پرستاران در جامعه تبیین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیشترین زحمات در حوزه درمان بر عهده پرستاران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا بیگلری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، امروز، یکشنبه(۳ اسفند) در دیدار جمعی از پرستاران استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به سختی و اهمیت کار پرستاران اظهارداشت: با توجه به تحولاتی که در حوزه سلامت در کشور ایجاد شده است، مهم‌ترین و موثر‌ترین بخش از این تحولات در حوزه پرستاران است.

بیگلری، با اشاره به تاکیدات وزیر بهداشت در خصوص اهمیت بیشتر و قدر و منزلت برای پرستاران ادامه داد: برهمین اساس تلاش می‌شود، نه تنها در روز پرستار بلکه در تمام تصمیم گیری‌ها پرستار به عنوان شاخص‌ترین فرد در مراقبت از بیماران در چرخه درمان ارج نهاده شود.

وی در ادامه، با اشاره به اینکه پرستاران در ساعاتی که بقیه افراد در استراحت به سر می‌برند، در تامین سلامتی بیماران درتلاش هستند، افزود: همین مساله موجب شده است تا سالروز میلاد حضرت زینب(سلام الله علی‌ها) به عنوان روز پرستار نام گذاری شود.

این مقام مسئول در استان زنجان، با یادآوری اینکه پرستاران اسوه صبر و شکیبایی هستند، خاطرنشان کرد: بیشترین زحمات در حوزه درمان بر عهده پرستاران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در پایان سخنان خود، با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در خصوص سختی کار پرستاران و انتقال آن به جامعه افزود: درک این مطلب نیاز به فرهنگ سازی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز