خبرگزاری کار ایران

طی ۱۰ ماهه سال جاری محقق شد؛

تولید بیش از ۶۰۰ هزار متر مکعب آب در آبفای شهرستان سلطانیه

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۲۰

امور آبفای شهرستات سلطانیه در این راستا تمام امکانات و نیروی کاری خود را برای رفاه حال مردم به کار گرفته است و تعداد ۶۱ کنتور خراب را تعویض کرده است.

رئیس اداره آبفای شهرستان سلطانیه، گفت: ۶۳ فقره فروش انشعاب، ۵۸ مورد رفع اتفاقات شبکه توزیع، ۱۸۳ مورد رفع اتفاقات انشعابات، ۳۳ رشته استانداردسازی انشعاب از جمله اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از زوابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، سید مرتضی صفوی رئیس اداره آبفای سلطانیه از تولید ۶۹۸ هزار و ۱۶۰ متر مکعب آب شرب طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

وی افزود: بیش از ۵۵۰ هزار متر مکعب از آب تولیدی این شهرستان مصرف می‌شود و حدود ۲۱ درصد از آب تولید شده به علت فرسودگی تاسیسات و شبکه به هدر می‌رود.

رئیس اداره آبفای سلطانیه برنامه ریزی، ساماندهی و نظارت بر کاهش مقدار آب بدون درآمد را یکی از اهداف اصلی آبفای سلطانیه برشمرد و گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران زحمتکش این اداره در ۱۰ ماهه تعداد ۸ انشعاب غیرمجاز در سطح شهرستان سلطانیه شناسایی و تعداد ۴ فقره از آن به مجاز تبدیل شده است.

صفوی با اشاره به ساماندهی کنتورهای خراب و برداشت‌های غیرمجاز که از اهداف کلان شرکت برای رسید ن به بهره برداری مطلوب‌تر از شبکه است، اظهار داشت: امور آبفای سلطانیه در این راستا تمام امکانات و نیروی کاری خود را برای رفاه حال مردم به کار گرفته است و تعداد ۶۱ کنتور خراب را تعویض کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۶۳ فقره فروش انشعاب، ۵۸ مورد رفع اتفاقات شبکه توزیع، ۱۸۳ مورد رفع اتفاقات انشعابات، ۳۳ رشته استانداردسازی انشعاب از جمله اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

شهر سلطانیه ۲ هزار و ۷۷۹ فقره انشعاب آب وجود دارد وبا ۹ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز