خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد:

اهدای ۴۸ کمک هزینه ازدواج در شهرستان طارم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۱۳

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از اهدای ۴۸ کمک هزینه ازدواج در طارم خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم، گفت: برای پرداخت این کمک هزینه‌ها ۷۶۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان؛ عمران صفری اظهار کرد: اهدای کمک هزینه ازدواج و کمک به ازدواج آسان مددجویان از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در راستای کمک به زوج‌های جوان طرح کوثر اجرا می‌شود، بیان کرد: در قالب این طرح، از مشارکت‌های مردمی و خیرین بهره گرفته می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح و همچنین سایر کمک‌های مردمی و منابع کمیته امداد امسال به ۴۸ نفر از نوعروسان نیازمند طارمی کمک هزینه ازدواج اهدا شده است، افزود: برای پرداخت این کمک هزینه‌ها ۷۶۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خاطر نشان کرد: مبلغ کمک هزینه اهدایی به هر نوعروس ۲۰ میلیون ریال و به تازه داماد‌ها ۵ میلیون ریال است.

در کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی از جمله روابط زوجین، مدیریت اقتصادی زندگی، برخورد صحیح با آسیب‌های اجتماعی، تربیت فرزند به زوج‌های جوان آموزش داده می‌شود.

همچنین در این دوره آسیب‌های ناشی از ازدواج نابه هنگام، غیراصولی و غیرآگاهانه نیز بررسی می‌شود.

کارگاه‎های آموزشی مهارت‌های زندگی با حضور کار‌شناسان و روان‌شناسان متخصص در امر ازدواج برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز