خبرگزاری کار ایران

استاد هنر خوشنویسی حوزه هنری استان زنجان:

اقدام نشریه فرانسوی از عظمت پیامبر(ص) نکاست

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۱۰

اقدام نشریه فرانسوی نه تنهااز عظمت پیامبر(ص) نکاست بلکه ارادت مسلمانان به ایشان را بیشتر کرد.

استاد هنر خوشنویسی حوزه هنری استان زنجان، گفت: شاید برخی از افراد، مطالعه سطحی و جزئی از اسلام دارند. اما با این کار پیامبر بهتر شناسنانده شد و این برنامه‌ها باید به نحو احسن شناسنانده شود.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، حبیب خدایی در نشست هنری پیامبر مهربانی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های هنری در حمایت از پیامبر مهر و مهربانی موجب حفظ عزت و احترام بیشتر ایشان می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰ ساله خود در زمینه هنر خوشنویسی اضافه کرد: بهترین آثار هنری برای هر هنرمند مسلمان کار کردن در موضوعات مذهبی به ویژه پیامبر اکرم(ص) است.

این استاد خوشنویسی در ادامه با محکوم کردن اقدام زشت نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به پیامبر اکرم(ص) گفت: «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» این اقدام زشت نشریه فرانسوی نیز دقیقا همین بازتاب را داشته است و موجب شده که مسلمانان و به ویژه هنرمندان ارادت قلبی خود را بیش از پیش به پیامبر اکرم(ص) بیان کنند.

خدایی اقدام نشریه فرانسوی را کاری نسنجیده اعلام کرد وگفت: این کار نه تنها موجب کاستن از عظمت پیامبر نشده بلکه بر عزت و احترام ایشان افزوده است.

این هنرمند در ادامه با مثبت ارزیابی کردن برگزاری چنین نشست‌های هنری اضافه کرد: شاید برخی از افراد مطالعه سطحی و جزئی از اسلام دارند اما با این کار پیامبر بهتر شناسنانده شد و این برنامه‌ها باید به نحو احسن شناسنانده شود.

خدایی یکی از اساتید بر‌تر خوشنویسی استان زنجان است که در چند نمایشگاه ملی، استانی و بین المللی حضور داشته و حائز مقام‌های بر‌تر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز