خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت بهبود وضعیت روشنایی معابر استان

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۲۹

افزایش روشنایی معابر و جاده‌ها کار پرهزینه‌ای است که از جذب سرمایه گذار در این امر می‌توان بهره‌مند شد.

استاندار زنجان گفت: افزایش روشنایی معابر و جاده ها کار پرهزینه ای است که از جذب سرمایه گذار در این امر می توان بهره‌مند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان، در مراسم افتتاح دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه صنعت برق کشور تحولاتی را گذرانده اظهار داشت: بخشی از تحولات حوزه برق در کشور، حاصل پیشرفت تکنولوژی و بخشی مربوط به سرمایه گذاری های صورت گرفته در این صنعت است.

استاندار با بیان این مطلب که افزایش بازدهی باعثکاهش هزینه‌های توزیع و مصرف می شود، تصریح داشت: توسعه تکنولوژی در صنعت برق موجب کاهش هزینه‌ها خواهد شد و مردم باید این کاهش را در پرداختی های خود احساس کنند.

انصاری، بهبود و ارتقاء وضعیت روشنایی معابر استان را از برنامه های ضروری عنوان کرد و گفت: افزایش روشنایی معابر و جاده ها کار پرهزینه ای است که از جذب سرمایه گذار در این امر می توان بهره مند شد.

مقام عالی دولت در استان، تبدیل استان به یکی از قطب‌های صنعت برق در کشور را از اهداف مهم برشمرد و افزود: شرکت‌های دولتی حوزه برق استان در تحقق این هدف نقش به‌سزایی دارند.

همزمان با افتتاح ساختمان دیسپاچینگ شرکت توزیع برق ۳۹۹ پروژه تامین برق شهری و روستایی در استان به بهره برداری رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز