خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام اله دهه فجر:

بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستاهای زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۱۲

مد پروژه آبرسانی روستای چرگر با دارا بودن یک حلقه چاه عمیق به عمق ۱۶۰ متر، خط انتقال به طول ۵ کیلومتر، مخزن با حجم ۳۰۰ متر مکعب و یک واحد ایستگاه پمپاژ و ساختمان جانبی به وسعت ۵۵ مترمربع تا سال ۹۳ با اعتبارات عمرانی احداثشده بود که در سال جاری با اتمام کنتور گذاری، پروژه به مرحله بهره برداری رسید.

مدیر امور آبفار شهرستان ماهنشان، گفت: با اجرای طرح آبرسانی روستای تخته یورد ۸۳ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با حضور خان‌محمدی، نماینده مردم شهرستان‌های ابهر – خرمدره در مجلس شورای اسلامی، عصفوری، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری، ایمانی، فرماندار شهرستان ابهر، گلمحمدی، بخشدار ابهر، نصیری مقدم، معاون مهندسی و توسعه، خانمحمدی، مدیر امور آبفار شهرستان ابهر و مسئولین استانی و شهرستانی پروژه آبرسانی روستای چرگر از توابع شهرستان ابهر در نهمین روز ایام اله دهه فجر به بهره برداری رسید.

مدیر امور آبفار شهرستان ابهر با اعلام این خبر گفت: پروژه آبرسانی روستای چرگر با دارا بودن یک حلقه چاه عمیق به عمق ۱۶۰ م‌تر، خط انتقال به طول ۵ کیلومتر، مخزن با حجم ۳۰۰ متر مکعب و یک واحد ایستگاه پمپاژ و ساختمان جانبی به وسعت ۵۵ مترمربع تا سال ۹۳ با اعتبارات عمرانی احداثگردیده بود که در سال جاری با اتمام کنتور گذاری، پروژه به مرحله بهره برداری رسید.

علی خانمحمدی تعداد انشعاب واگذار شده به مشترکین روستای چرگر را ۴۰۰ فقره انشعاب عنوان کرد و افزود: اجرای پروژه آبرسانی به روستای چرگر با اعتبار مصوب ۳۲/۸۷۷۱ میلیون ریال به پایان رسید و با اجرای این پروژه اهالی روستای چرگر از آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

در همین راستا با حضور فرماندار شهرستان خرمدره، اصغر محمدی مدیر امور آبفار شهرستات خرمدره و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان پروژه آبرسانی به روستای شویر از توابع شهرستان خرمدره در هفتمین روز از ایام اله دهه فجر افتتاح شد.

مدیر امور آبفار شهرستان خرمدره با اعلام این خبر گفت: با اجرای طرح آبرسانی روستای شویر ۵۰۵ مشترک از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

اصغر محمدی افزود: احداثخط انتقال به طول ۱ کیلومتر، حفر چاه به عمق ۱۳۶ متر با دبی آب ۸ لیتر بر ثانیه، احداثشبکه توزیع به طول ۵/۹ کیلومتر، احداثموتورخانه، خرید برق، بازسازی مخزن و محوطه سازی جزء عملیات اجرایی پروژه مذکور است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: اجرای پروژه آبرسانی به روستای شویر با اعتبار مصوب ۵ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال به پایان رسید.

همچنین با حضور صفری فرماندار شهرستان ماهنشان، لطفی مدیر امور آبفار شهرستان ماهنشان و مسئولین استانی و شهرستانی پروژه آبرسانی روستای تخته یورد از توابع شهرستان ماهنشان در ایام اله دهه فجر به بهره برداری رسید.

مدیر امور آبفار شهرستان ماهنشان با اعلام این خبر گفت: با اجرای طرح آبرسانی روستای تخته یورد ۸۳ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

یداله لطفی افزود: برای اجرای طرح آبرسانی به روستای تخته یورد اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: احداثمخزن با حجم ۱۵۰ مترمکعب، و احداثخط انتقال به طول ۵/۲ کیلومتر، بهسازی ۲ دهنه چشمه، احداثشبکه توزیع به طول ۴ کیلومتر، احداثساختمان جنبی به مساحت ۹ مترمربع جزء عملیات اجرایی پروژه مذکور بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز