خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام مبارک دهه فجر در استان زنجان صورت گرفت؛

بهرهبرداری از پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی خرمدره

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۲۷

همزمان با دهه مبارک فجر، بهره برداری از پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی خرمدره آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: در حال حاضر تعداد ۵۹ فقره قرارداد با صاحبان صنایع منعقد شده که از این تعداد ۲۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در ابتدای این مراسم خانمحمدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم ابهر، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای استان اظهار داشت: امیدوارم با برقراری این پست برق شاهد حضور سرمایه گذاران و ایجاد واحدهای صنعتی جدید در این شهرک باشیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان نیز میزان اعتبار هزینه شده برای این پست را ۳۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: از این میزان اعتبار، ۱۵ میلیارد ریال توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان تامین شده است. همچنین جهت احداثشبکه خط انتقال پست مذکور نیز ۱۷۰ میلیارد ریال از سوی شرکت برق منطقه‌ای زنجان هزینه شده است.

ناصر صیدی مساحت این شهرک را ۲۷۶ هکتار عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تعداد ۵۹ فقره قرارداد با صاحبان صنایع منعقد شده که از این تعداد ۲۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

در ادامه شرکت تولیدی افسون از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی خرمدره با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۵ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز