خبرگزاری کار ایران

رئیس بهزیستی شهرستان زنجان خبر داد:

مرکز نگهداری کودکان مهر یزدان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۰۷

مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست " مهر یزدان "، تحت نظارت بهزیستی استان زنجان افتتاح شد.

رئیس بهزیستی شهرستان زنجان، گفت: کلیه کودکان مقیم خانه‌های کودکان با بررسی کار‌شناسان و با رعایت ضوابط سازمان و موازین حقوقی و تأیید کمیته شبه خانواده استان جهت مراقبت و زندگی در خانواده با صلاحیت انتقال یابند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، رزاق منافی، رئیس بهزیستی زنجان، گفت: ۶۱کودک در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند که این تعداد با توجه به ترخیص‌ها و انتقال کودک به خانواده‌های جایگزین متغیر است.

رئیس بهزیستی شهرستان زنجان افزود: ۴مرکز غیر دولتی و یک مرکز دولتی در حال حاضر به صورت غیر دولتی و حاکمیتی فرزندان بی‌سرپرست و بد سرپرست را نگهداری می‌کنند.

وی با اشاره به نگهداری۱۲ کودک ۷تا۱۲سال در مرکز مهر یزدان اظهار داشت: کلیه کودکان مقیم خانه‌های کودکان با بررسی کار‌شناسان و با رعایت ضوابط سازمان و موازین حقوقی و تأیید کمیته شبه خانواده استان جهت مراقبت و زندگی در خانواده با صلاحیت انتقال یابند.

دکتر بیگدلی، رئیس هیئت مدیره مرکز مهر یزدان، در ادامه گفت: تأمین آینده تحصیلی و شغلی کودکان از مهم‌ترین اهداف تشکیل این مرکز است.

وی آموزش مهارت‌های زندگی، دینی و فرهنگی را در کنار سایر فعالیت‌ها از دیگر برنامه‌ها برشمرد که در راستای تربیت شایسته کودکان انجام می‌پذیرد.

بیگدلی از تشکیل پرونده پزشکی برای کلیه کودکان خبر داد و خاطر نشان کرد: توجه به سلامت جسمی و روحی کودکان می‌تواند در پیشرفت آن‌ها در زمینه تحصیلی و بهبود شرایط زندگی مؤثر باشد.

این مرکز با همکاری و همدلی خیرین و بهزیستی تشکیل گردیده و حفظ کرامت یتیمان و توجه به خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها از مهم‌ترین اهداف این مرکز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز