خبرگزاری کار ایران

به مناسبت اولین روز دهه فجر در صدا و سیمای مرکز زنجان صورت گرفت؛

تله فیلم " دریادلان " رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۸۵

همزمان با اولین روز از دهه فجر، آخرین فرستنده پوشش دیجیتال استان زنجان و تله فیلم " دریادلان " با حضور آیت اله خاتمی، امام جمعه زنجان، دیشب(۱۲ بهمن) افتتاح شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان, گفت: رونمایی از تله فیلم دریادلان از مهمترین برنامه دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این مراسم رونمایی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب به مردم است، اظهار کرد: امسال جشن های انقلاب به صورت مردمی و با شکوه بیش از پیش برگزار خواهد شد.

وی به عوامل پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمنان توطئه‌های بسیاری بر علیه این انقلاب انجام دادند ولی، نعمت ولایت فقیه این نظام را از گزند ترفندهای دشمنان مصون داشت.

این مقام مسئول در ادامه به برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای مرکز زنجان اشاره کرد و افزود: درهمین راستا ۲۸۱ ساعت برنامه پخش خواهد شد.

به گفته صفری، برپایی مراسم جشن انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم، تجلیل از خانواده های شهدا، افتتاح آخرین فرستنده دیجیتال و پوشش ۸۸ درصدی برنامه های صدا و سیما و رونمایی از تله فیلم دریادلان از مهم‌ترین این برنامه هاست.

در این مراسم با افتتاح فرستنده دیجیتال زنجان، ۲۱ شهر استان زیر پوشش دیجیتال رفتند و همچنین از تله فیلم ۹۰ دقیقه‌ای " دریادلان "، ساخته هنرمندان زنجانی، رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز