خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اعلام کرد:

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۱۲

جمهوری اسلامی ایران، اولین حکومتی است که برپایه گفتمان استکبارستیزی ومردم سالاری دینی تشکیل شده و نظیری برای آن در تاریخ وجود ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، از رونمائی قطعه موسیقی ارکسترال شهید مجیدشهریاری به‌عنوان دیگر برنامه این مرکز در ایام ا.. دهه فجر امسال نام برد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری، امروز، سه شنبه(۷بهمن) رویکرد امسال صداو سیمای مرکز زنجان را رجوع به خاطرات کمت بیان شده مبارزان گمنام انقلاب، همچنین نظرات بدنه جامعه دانست و افزود: ۲۸۱ساعت برنامه با موضوع نقش رهبری در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب، همچنین بررسی خدمات نظام اسلامی دراستان و همچنین حضور شکوهمندآحاد مردم در راهپیمایی تجدید میثاق با انقلاب و رهبری در۲۲بهمن ماه، آماده پخش است.

همچنین نقش ارزنده رزمندگان سلحشور استان زنجان درسال‌های دفاع مقدس، درقالب تله فیلم دریادلان، با موضوع دریادلان دراین ایام رونمایی خواهد شد. در این تله فیلم که اولین اثر بلندتلویزیونی مرکز با موضوع دفاع مقدس است از تکنیک‌های ویژه‌ای مانند تصویربرداری در زیرآب بهره گرفته شده است.

مدیرکل مرکز از رونمائی قطعه موسیقی ارکسترال شهید مجیدشهریاری به‌عنوان دیگر برنامه این مرکز در ایام ا.. دهه فجر امسال نام برد.

به‌گفته وی، شبکه استانی صدای زنجان با تهیه و پخش ۸۵ ساعت برنامه از جمله، فجر آخشاملاری، سلام زنجان، ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن با پوشش زنده مراسم راهپیمایی، ارتباط با شبکه‌های استانی صدای مراکز، برنامه آوا و نوا، آی ایشقندا، حرف حساب، کندیمیز، ساعت به وقت جوانی، فصل، خانواده، دلخوشلوق، شریعت یولی، رهنمود، مجموعه سخنرانی هاو برنامه نمایش رادیویی، به استقبال فجر ۹۳ خواهد رفت.

همچنین شبکه اشراق هم با تدارک برنامه‌های جشن انقلاب، آیدین گجه لر، طلوع فجر، راهپیمایی۲۲ بهمن، اجرای مشترک با شبکه شما، شاپرک، آلاچیق، بیزیم اللر، مهر کاشانه سی، پلاک، مثل باران، عطر آدینه، امتدادو برنامه‌های تامینی، به مدت ۱۸۰ساعت همراه بینندگان خواهد بود.

صفری از تولید ۱۶ ساعت برنامه در واحد اطلاعات واخبار مرکز خبر دادوگفت: اخبار و گزارش‌های ارسالی به تهران، خبر مکتوب ویژه دهه فجر، گزارش‌های تلویزیونی با موضوع خدمات نظام، ارتباط با شبکه خبر، تولید و پخش خبر بهره برداری از طرح‌های عمرانی، تولید و پخش برنامه‌های تولیدی - تفسیری رادیوئی، تلویزیونی از جمله این برنامه‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز