خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد:

استخر سرپوشیده ایثار زنجان همزمان با دهه فجرافتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۷۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استخر سرپوشیده ایثار زنجان نیز همزمان با دهه فجر با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح می‎شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان, گفت: ۲۵ یادواره شهید در دهه فجر در زنجان اجرای می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امیرعلی نیک بخش ظهر امروز دوشنبه(۶بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه با ادغام کمیته‎های دهه فجر برخی ناهماهنگی‎ها در برنامه‌ها صورت گرفته است، اظهار داشت: جلسات کمیته ایثارگران و بسیج در زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اجرای ۴۸ برنامه در قالب کمیته ایثارگران از پیش در سطح استان پیش‎بینی شده است، تصریح کرد: ضروری است مسئولان دستگاه‎های اجرایی در مراجعه و دیدار با خانواده‎های شهدا با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان هماهنگ باشند.
این مسئول با اشاره به اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‎های شهدا همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دوران انقلاب از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از گلباران ۵۵ مزار شهدای استان زنجان خبر داد و افزود: اتمام ساماندهی چند مزار شهدا در شهرستان‎ها از دیگر برنامه‎ها است.

*اجرای ۲۵ یادواره شهید در دهه فجر در زنجان

نیک بخش از اجرای ۲۵ یادواره شهید خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر این یادواره‎ها برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه با حضور حجت‎الاسلام محمد علی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم ۲۲ بهمن زنجان اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای افتتاح و بهره‎برداری پیش‎بینی شده است.

این مسئول از افتتاح استخر سرپوشیده ایثار زنجان نیز همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این استخر با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح می‎شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در پایان سخنان خود, با اشاره به اینکه در بحثشهرستان‌ها دعوتنامه‎ای به بنیاد شهید ارسال نشده است، خاطرنشان کرد: ضروری است دستگاه‌های اجرایی در دیدار با خانواده‎های شهدا با بنیاد شهید هماهنگ باشند.

*برنامه سفر استاندار به شهرستان‌ها به فرمانداری ارسال شود

فرماندار زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: برنامه سفر استاندار به شهرستان‌ها به فرمانداری ارسال شود تا برنامه‎ریزی لازم برای کلنگ‎زنی و افتتاح پروژه‏ها صورت گیرد.

مجید فرخی با بیان اینکه برای نهایی کردن برنامه‎های حضور مسئولان در شهرستان‎ها هماهنگی‌های لازم با فرمانداری‎ها صورت گیرد، خاطرنشان کرد: لیست پروژه‌های شهرستان‌ها به استانداری ارسال می‎شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این جلسه از تشکیل جلسه کمیته کارگری در استان خبر داد و افزود: به منظور آذین‌بندی سر درب کارخانجات اقدامات لازم صورت می گیرد.

مجتبی بازرگانی از نثار گل و تجلیل از خانواده‎های شهدای کارگری همزمان با دهه فجر در زنجان خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی در سطح ادارات و کارخانجات از دیگر برنامه‌های پیش‎بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه تصریح کرد: پخش سرودهای انقلابی، استفاده از تریبون نماز جمعه برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‎های دهه فجر در زنجان است.

این مسئول در استان زنجان, در پایان سخنان خود, با بیان اینکه از ظرفیت‎های استان برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در ۲۲ بهمن، انتشار بیانیه و انتشار آن در رسانه‌ها از دیگر اقدامات پیش‎بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز