خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان خبر داد:

واگذاری ۱۹۸ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۹۵

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، ۱۹۸ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان زنجان واگذار می‌شود.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، گفت: در حوزه اجتماعی، شعبه انجمن مددکاری اجتماعی در زنجان افتتاح خواهد شد و زین پس فعالیت مددکاران منسجم تر و هدفمندتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رباب موحد، مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، امروز شنبه(۴بهمن) با اعلام این خبر اظهار داشت: ۱۷۵واحد مسکونی از پروژه مهرآرا و۲۳ واحد مسکونی از پروژه احرار زنجان به مددجویان بهزیستی اختصاص یافته است که همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ۱۹۸خانوار تحت پوشش بهزیستی واگذار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و دبیر ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر بهزیستی استان زنجان، در این زمینه اضافه کرد: در این ایام برای اولین بار، مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان برای ارائه خدمات مشاوره ای جهت ارتقای سطح سلامت روان جامعه افتتاح خواهد شد.

موحد در ادامه با اشاره به ۲۱۶افتتاح بهزیستی در دهه فجرتصریح کرد: ۴ مرکز مشاوره سایه، آرمان، زندگی ورشد نیز در شهر ابهر و زنجان آماده افتتاح و ارائه خدمات به عموم هستند.

وی از برگزاری جشنواره آماده سازی شغلی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ارائه توانمندی‌ها، دستاوردها و فعالیت های زنان سرپرست خانوار ۷و۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد و۶۶ زن سرپرست خانوار دارای کسب و کار خانگی موفق معرفی خواهند شد.

این مقام مسئول در زنجان، افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی نور در شهرسجاس و افتتاح انجمن معلولین سپهر قیدار را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر پرونده ۲۶۰خانوار و مددجوی بهزیستی خدابنده به مجتمع نور سجاس واگذار شده است.

وی اشتغال معلولین و زنان سرپرست خانوار را از اولویت ها و اهداف بهزیستی عنوان کرد و خاطر نشان شد: طرح تولید اسکاچ در راستای اشتغال زایی جامعه هدف بهزیستی با اشتغال ۱۰زن سرپرست خانوار و معلول در این ایام در مجتمع شهید فلاح افتتاح خواهد شد.

موحد در بخشی از سخنان خود، نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست را از مأموریت‌های بهزیستی معرفی کرد و گفت: دو مرکز نگهداری کودکان ۱۲-۶سال و۱۵-۱۲سال در زنجان آماده افتتاح هستند که ظرفیت نگهداری نزدیک به۴۰کودک را دارند.

وی در پایان سخنان خود، برگزاری مسابقه مهارت های فنی ویژه معلولین ماهنشان، افتتاح کارگاه تولیدی خیاطی زیبا دوزان ماهنشان، پایگاه بسیج بهزیستی ابهر و مرکز توسعه توانبخشی مبتنی بر خانواده خرمدره را از دیگر طرح های قابل افتتاح حوزه توانبخشی برشمرد و اظهار داشت: در حوزه اجتماعی شعبه انجمن مددکاری اجتماعی در زنجان افتتاح خواهد شد و زین پس فعالیت مددکاران منسجم تر و هدفمندتر خواهد بود.

بازدید مدیرکل از منزل ۳۶ مددجوی خاص و رفع مشکل آنها به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مهم‌ترین برنامه های بهزیستی استان زنجان است که با اعتبار بیش از ۱۰۰میلیون ریال اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز