خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای یک پروژه مصوب در سفر ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۴۸

در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان، تنها یک پروژه از ۷۲ پروژه مصوب در سفر به شهرستان خدابنده اختصاص یافته است.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان زنجان ۸۳ میلیارد تومان، شهرستان ایجرود ۱۷ میلیادر تومان، شهرستان ماهنشان چهار میلیارد تومان، شهرستان طارم، خرمده و خدابنده هر یک پنج میلیارد تومان، شهرستان ابهر ۱۴ میلیارد تومان و شهرستان سلطانیه نیز ۹ میلیارد تومان از این اعتبارات را از این پروژه ها به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام سید محمد علی موسوی، نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، ظهرامروز، پنج شنبه(۲ بهمن) در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: حاکمیت نظام اسلامی در ایران موجب بیداری اسلامی در منطقه شد.

وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی ایران توانستند اسلام را از اسلام ستیزان بگیرند، ادامه داد: تکلیف همه ما در نگهداری از این نعمت الهی سنگین است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به جایگاه روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن در تاریخ انقلاب افزود: این روزها نمادی از پیروزی ارزش ها و فضیلت هاست.

وی هم‌چنین به فتنه ۸۸ و توطئه دشمن برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: در روز ۹ دی بر همه دشمنان ثابت شد که این مردم پیرو ولایت فقیه و انقلاب هستند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر ریاست جمهوری به استان زنجان و تصویب ۷۲ پروژه در استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد پروژه تنها یک پروژه به شهرستان خدابنده اختصاص یافته است.

به گفته حجت الاسلام موسوی، متاسفانه در حق مردم شهرستان ظلم شده است چرا که دو سوم مدارس این شهرستان غیرقابل استفاده هستند.

وی در ادامه سهم پروژه شهرستان‌ها را از سفر ریاست جمهوری اعلام کرد و افزود: شهرستان زنجان ۸۳ میلیارد تومان، شهرستان ایجرود ۱۷ میلیادر تومان، شهرستان ماهنشان چهار میلیارد تومان، شهرستان طارم، خرمده و خدابنده هر یک پنج میلیارد تومان، شهرستان ابهر ۱۴ میلیارد تومان و شهرستان سلطانیه نیز ۹ میلیارد تومان از این اعتبارات را از این پروژه ها به خود اختصاص دادند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده از نظر جمعیت و تعداد روستا از جایگاه بالاتری نسبت به شهرستان های دیگر برخوردار است، گفت: در این پروژه ها حق مردم شهرستان خدابنده ضایع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز