خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان:

اهانت به پیامبران و ادیان دیگر، نشان از آزادی بیان نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۹۴

اهانت رسانه‌های غربی به پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) نشان از بی‌خردی و جهل آنان نسبت به پیامبر و دین اسلام دارد و در هیچ مکتب و مسلکی اهانت به پیامبران و ادیان دیگر نشانه‌های وجود آزادی بیان در آن جامعه تلقی نمی‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، گفت: اساتید، کارکنان و دانشجویان و اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، هتک حرمت به ساحت پیامبر بزرگ اسلام(ص) را محکوم می‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، یداله رجائی، امروز، سه شنبه(۳۰دی) در جلسه شورای فرهنگی واحد زنجان با بیان این مطلب افزود: در گذشته نشریه فرانسوی شارلی ابدو با انتشار تصاویری موهن نسبت به ساحت پیامبر بزرگوار اسلام اهانت کرده بود که با واکنش مسلمانان و پیروان سایر ادیان مواجه شده بود، اهانت‌های این نشریه دستاویز و بهانه‌ای برای حمله تروریستی گردید که تعدادی از اعضای آن کشته شدند.

وی با محکومیت این دو اقدام، اضافه کرد: مسلمانان دنیا هر دو عمل ننگین را محکوم کردند، متاسفانه اقدام تروریستی اخیر، ظاهرا بهانه‌ای برای هتاکی‌های شرم آور ایادی امپریالیسم و صهیونیسم نسبت به دنیای اسلام شده است و با این اقدام زشت و ناپسند و غیر انسانی به پیام آور بزرگ رحمت اهانت می‌کنند در حالی که نمی‌فه‌مند و یا نمی‌خواهند بفه‌مند پیامبر اسلام(ص) پیامبر عدالت، ادب و رحمت است.

وی ادامه داد: ایادی صهیونیزم تلاش می‌کنند با بهره برداری از مسائل پیش آمده بر طبل تفرقه میان ادیان مختلف بکوبند که به هوشیاری بزرگان ادیان و مذاهب ملل مختلف نیاز است.

رجائی گفت: اساتید، کارکنان و دانشجویان و اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان هتک حرمت به ساحت پیامبر بزرگ اسلام(ص) را محکوم می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در ادامه، با تبریک فرا رسیدن سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر لزوم پاسداشت آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز