خبرگزاری کار ایران

در راستای تحقق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی صورت می‌گیرد؛

اولین جلسه کمیته برنامه‌ریزی جشنواره ملی حضرت زینب(س) برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۱۶

این برنامه با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و استانداری زنجان در ۲۰ محور برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: این برنامه با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و استانداری زنجان در ۲۰ محور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ناصر مقدم در این جلسه گفت: جشنواره ملی حضرت زینب(س) تحت عنوان «شکوه شکیبایی» با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور حسینی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار بر‌تر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد.

دبیرجشنواره ملی حضرت زینب(س) با اشاره به برنامه‌های جنبی جشنواره ملی «شکوه شکیبایی» اظهار داشت: جشن ویژه ولادت در زیبنیه اعظم زنجان، مولودی خوانی توسط یکی از مولودی خوانان برجسته کشور، مشاعره با حضور دکتر اسماعیل آذر مجری برنامه‌های مشاعره، دف نوازی، مسابقات فرهنگی، نشست‌های تخصصی از برنامه‌های جنبی جشنواره ملی حضرت زینب(س) است.

ناصر مقدم در این جلسه، اعضای کمیته برنامه‌ریزی جشنواره «شکوه شکیبایی» را مشخص و وظایفشان را ابلاغ کرد.

جشنواره ملی حضرت زینب(س) ۴ و ۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد و علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل بخش فراخوان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز