خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

توزیع ۵ هزار بروشور الگوی مصرف بهینه انرژی در نماز جمعه زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۵۱

در راستای نهادینه کردن مصرف بهینه انرژی، ارتقای آگاهی و ارائه آموزش‌های ایمنی و مصرف بهینه گاز به شهروندان زنجانی، ۵ هزار بروشور مصرف بهینه انرژی در نماز جمعه زنجان توزیع شد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان, گفت: معرفی گاز طبیعی به مشترکان و انجام فعالیت‌های فرهنگی با هدف نهادینه کردن استفاده منطقی از این حامل انرژی ارزشمند و وسایل گازسوز، اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی مثمر ثمری هستند که باید پیوسته انجام شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان نادر رابطی، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، امروز، شنبه(۲۷دی) با اعلام اینکه اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی شامل بروشور راهنمای استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی، راه های صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، بروشورهای توصیه نکات ایمنی و چگونگی تفکیک کنتور های مشترک بوده است، گفت: معرفی گاز طبیعی به مشترکان و انجام فعالیت‌های فرهنگی با هدف نهادینه کردن استفاده منطقی از این حامل انرژی ارزشمند و وسایل گازسوز، اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی مثمر ثمری هستند که باید پیوسته انجام شوند.

رابطی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی میزان مصرف گاز در استان زنجان نسبت به سال گذشته؛ ابراز داشت: گر چه سردی هوا و فزایش مشترکین از جمله عوامل افزایش مصرف گاز در استان است ولی توجه به استفاده ایمن، درست و صحیح انرژی نیز نقشی تاثیر گذار در تثبیت و پایداری شبکه گاز کشور که زنجیر وار به هم متصل هستند؛ دارد.

وی اظهار داشت: اصلاح الگوی مصرف، نیازمند فرهنگ‌‌سازی پایدار بوده و این خود نیازمند راهکارهایی است تا همه افراد جامعه الزام رفتارهای اصلاح مصرف را احساس کرده و به تدریج این اصلاح نهادینه شده و به یک رفتار پایدار و نهایتاً به یک فرهنگ در تمامی عرصه های مصرف تبدیل شود.

وی حضور ۳۰ کارشناس در مدارس استان و آموزش چهره به چهره بیش از ۵۲ هزار دانش آموزان در طول ۴ سال، پخش انیمیشن های مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی به زبان محلی با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان، توزیع فرم‌های اخطار به مشترکین پر مصرف، اطلاع رسانی برای ترغیب شهروندان به تفکیک کنتور، شعار نویسی و رنگ آمیزی ایستگاه‌های تقلیل فشار در استان به منظور ارائه آموزش های لازم به زبان تصویر از دیگر اقدامات لازم در راستای نهادینه کردن مصرف بهینه انرژی است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در پایان تصریح کرد: امیدواریم مشترکان با رعایت هرچه بیشتر نکات و مسائل ایمنی و مصرف بهینه گاز، ترویج این فرهنگ مهم را در محیط خانواده نهادینه ساخته و شرکت گاز استان زنجان را در مورد ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی یاری رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز