خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان:

ظرف۴۸ساعت کلیه سارقین در زنجان دستگیر می‌شوند

کد خبر : ۲۴۳۲۲۲

فرماندار زنجان، بالا بودن ضریب امنیتی در شهرستان علاوه بر اشرافیت نیروی انتظامی ناشی از مسلح شدن مردم به تکنولوِژی روز و استفاده از تجهیزات امنیتی در اماکن خصوصی خود است.

فرماندار زنجان، گفت: نگه داشت و مراقبت از اموال، از ضروریات و اساس جلوگیری و مقابله با سرقت است که مردم می‌توانند با استفاده از ابراز و تکنولوژی روز ضریب امنیتی اموال و اماکن خصوصی خود را بالا برده و در سلامت امنیت جامعه مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مجید فرخی، فرماندار زنجان، امروز، شنبه(۲۷دی) در سومین جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان اظهار داشت: رویکرد مناسب فرماندهی انتظامی در مقابله با سرقت و کشفیات سرقت‌های به‌عمل آمده نیروی انتظامی شهرستان نه تنها ناشی ازهمت جمعی آنان در ارائه خدمت مطلوب به شهروندان است بلکه نشانگر میزان تعامل و ارتباط موثر این نیروی با مردم را نشان می‌دهد.

مقام عالی شهرستان با اشاره به آمار کشفیات نیروی انتظامی، گفت: برابر بررسی‌های بعمل آمده سارقین این شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت از سوی عوامل انتظامی کلانتری‌ها وپاسگاه‌ها شناسائی ودستگیر می‌شوند که این حسب گزارشات رسیده بازتاب خوبی در بین شهروندان داشته است.

فرخی در ادامه رقم دستگیری سارقین شهرستان را در مقایسه آماری با سایر نقاط مطلوب دانست و اشاره کرد که از روند کاهشی خوبی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

وی یادآور شد؛ برابرآمار ۲ ماهه اخیر در شهرستان، ۲۲ مورد سرقت به‌وقوع پیوسته که بیش از نیمی ازآن در روستا‌ها و۶ مورد آن در شهر رخ داده است.

مقام عالی شهرستان با اشاره به مشارکت مردم در نگه داشت اموال و تعامل با عوامل انتظامی اظهار داشت: نگه داشت و مراقبت از اموال از ضروریات و اساس جلوگیری و مقابله با سرقت است که مردم می‌توانند با استفاده از ابراز و تکنولوژی روز ضریب امنیتی اموال و اماکن خصوصی خود را بالا برده و در سلامت امنیت جامعه مشارکت کنند.

وی در پایان، ضمن تاکید به لزوم آگاهی بخشی نیروی انتظامی به مردم گفت نیروی انتظامی می‌تواند با بکارگیری مفاهیم ارشادی و تبلیغی اصول حفاظت و مراقبت از خودرو، منازل، مجتمع‌های آپارتمانی با هدایت آن‌ها جهت استفاده از تجهیزات تصویری وصوتی موجبات بالا رفتن ضریب امنیتی در شهر را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز