خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان زنجان خبرداد:

آموزش مددکاری اجتماعی در مرکز علمی کاربردی بهزیستی

کد خبر : ۲۳۹۰۴۷

رشته مددکاری اجتماعی گرایش خانواده در مرکز علمی کاربردی بهزیستی به دانشجویان پذیرفته شده تدریس می‌شود.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان زنجان، گفت: این مرکز در ابتدا با پذیرش دانشجو در دو رشته تربیت مربی پیش دبستانی و کودکان استثنایی شروع به کار کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، سلمان حسینی، رئیس این مرکز با اعلام این خبر گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هدف ارتقاء سطح سلامت شاغلین در بخش‌های مختلف و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی اقدام می‌کند.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان زنجان افزود: مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی با اولین دوره پذیرش در سال ۱۳۹۰آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی اظهار داشت: این مرکز در ابتدا با پذیرش دانشجو در دو رشته تربیت مربی پیش دبستانی و کودکان استثنایی شروع به کار کرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این مرکز آموزشی در رشته‌های مددکاری اجتماعی گرایش خانواده، تربیت مربی پیش از دبستان در مقطع کاردانی و رشته‌های آسیب‌شناسی اجتماعی پیشگیری از اعتیاد، مددکاری اجتماعی گرایش خانواده و تربیت مربی پیش از دبستان در مقطع کار‌شناسی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

وی تصریح کرد: ۲۸۰دانشجو در حال حاضر در این مرکز مشغول به تحصیل هستند که از خدمات آموزش و رفاهی این مرکز شامل کتابخانه، سایت کامپیوتری، انجمن‌های علمی و… بهره‌مند می‌شوند.

وی اهداف مرکز علمی کاربردی را ایجاد بستر مناسب برای فعالیت همه جانبه در گسترش اعتلای دانش و پژوهش علمی کاربردی کشور، ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی آموزشهای کاربردی در جامعه، فراهم سازی زیر بنای مناسب بمنظور بکارگیری توان دانش آموختگان در حل مسائل کاربردی مربوط به بهزیستی و زمینه سازی زیربنای مناسب برای ایجاد انتقال تکنولوژی نوین برشمرد.

دوره‌های آسیب‌شناسی اجتماعی پیشگیری از اعتیاد و انحرافات و بدعت‌های ماه محرم جزو دوره‌هایی بوده است که جهت دانشجویان و رابطین فرهنگی هیئت‌های مذهبی در این مرکز برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز