خبرگزاری کار ایران

معاونت بهره برداری آبفای زنجان خبر داد:

حضور فعال شرکت آبفای زنجان در دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۲۰

شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیش از ۴۵ طرح ارائه شده در دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره برداری شرکت دارد.

معاونت بهره برداری آبفای زنجان، گفت: طرح‌های پژوهشی ارائه شده این شرکت در دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره برداری، شامل ۴ عنوان پژوهش از جمله طراحی راکتورهای سهمی وار خورشیدی در تصفیه پساب آلوده به مواد آلی طی فرآیندهای اکسایش پیشرفته(به کمک فناوری نانو) در تصفیه خانه‌های فاضلاب که در هفته پژوهش به عنوان طرح بر‌تر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی‌محمد نادرخانی، معاونت بهره برداری آبفای زنجان، امروز(۱۰دی) با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه فرصت مناسبی جهت ارائه خلاقیت‌ها و همچنین استفاده از مهارت‌ها و تجربیات سایر شرکت‌ها وسازمان‌هاست که همه دست اندرکاران صنعت آب و فاضلاب می‌توانند از آن بهره ببرند.

معاونت بهره برداری آبفای ضمن اشاره به اهداف مهم این نمایشگاه افزود: اهداف برگزاری این جشنواره و نمایشگاه، به نمایش گذاشتن گوشه‌هایی از ظرفیت‌های بهره برداری، تبادل دست آوردهای علمی و صنعتی، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه بخش بهره برداری، تقدیر از بهره برداران نمونه و ارائه راهکار‌ها و ارتقاء سطح خدمات به مشترکین و اصلاح الگوی مصرف است.

وی در ادامه به پروژه‌های تحقیقاتی شرکت اشاره کرد و خاطر نشان کرد: طرح‌های پژوهشی ارائه شده این شرکت در دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره برداری، شامل ۴ عنوان پژوهش از جمله طراحی راکتورهای سهمی وار خورشیدی در تصفیه پساب آلوده به مواد آلی طی فرآیندهای اکسایش پیشرفته(به کمک فناوری نانو) در تصفیه خانه‌های فاضلاب که در هفته پژوهش به عنوان طرح بر‌تر انتخاب شد.

نادرخانی تصریح کرد: این شرکت همچنین ۳عنوان اختراع را در کارنامه خود دارد که از جمله آن می‌توان به کمپرسور هوای گرم جهت باز کردن یخ زدگی انشعابات و دستگاه قطع و وصل جریان سیالات از راه دور اشاره کرد.

معاونت بهره برداری در پایان به یک عنوان کتاب چاپ شده توسط این شرکت هم اشاره کرد و گفت: کتاب نیترات و نیتریت در آب آشامیدنی از جمله کتابهای حمایت شده توسط آبفای استان زنجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز