خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته پژوهش:

حضور شرکت آبفای زنجان با ۷ پروژه تحقیقاتی در نمایشگاه هفته پژوهش تهران

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۶۷

شرکت آبفای استان زنجان با ۷ طرح تحقیقاتی در پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب در تهران حضور فعال یافت.

معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: ۴عنوان مقاله ارائه شده توسط همکاران شرکت آبفای زنجان در مجلات، حمایت از ۵ عنوان کتاب چاپ شده و۱۱ عنوان مقاله توسط همکاران شرکت آبفای استان در کنفرانس‌ها ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محرمعلی مرادی، معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، امروز، چهارشنبه(۲۶آذر) ضمن تاکید بر اهمیت پژوهش به هدف از حضور در این نمایشگاه اشاره و گفت: هدف از حضور در این نمایشگاه ارائه تحول‌ها و پیشرفت‌های صنعت آب و فاضلاب، معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های شرکت و ایجاد بسترهای مناسب برای ارتباط صنعت و دانشگاه است.

وی با اشاره به پروژه‌های ارائه شده در این نمایشگاه افزود: بررسی عوامل موثر بر واگذاری انشعاب فاضلاب در زنجان، سنتزپلی الکترولیت به عنوان منعقد کننده در تصفیه فاضلاب در مقیاس آزمایشگاهی، مطالعه استفاده از جاذب گل قرمز فعال شده به روش مکانیکی – شیمیایی برای کاهش نیترات در آب‌های آلوده، برنامه ریزی استراتژیک شرکت آبفای زنجان بر اساس سیستم کارت امتیازی متوازن و تعیین معیار ارزیابی، برآورد توابع تولید و مصرف آب خانگی به هدف برآورد حداکثر امکان اسکان جمعت در شهر زنجان، بررسی علل تاخیرات پروژه‌های اجرایی و عمرانی آب و فاضلاب زنجان و مطالعه و طراحی راکتورهای سهمی وار در تصفیه پساب آلوده به مواد آلی از جمله پروژه‌های تحقیقاتی ارائه شده در نمایشگاه تهران بود.

مرادی همچنین از امضاء ۴ مورد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: ۴عنوان مقاله ارائه شده توسط همکاران شرکت آبفای زنجان در مجلات، حمایت از ۵ عنوان کتاب چاپ شده و۱۱ عنوان مقاله توسط همکاران شرکت آبفای استان در کنفرانس‌ها ارائه شده است.

این نمایشگاه از ۲۳الی ۲۶ آذر در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز