خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد:

ایجاد مجتمع خدمات رسانی، رفاهی، اجتماعی و تعمیراتی در زنجان لازم است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۵۹

رئیس شورای شهر زنجان بر ایجاد مجتمع خدمات رسانی، رفاهی، اجتماعی و تعمیراتی در زنجان تاکید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: رانندگی یکی از مشاغل سخت و زیان بار است و متاسفانه در جامعه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به این قشر لحاظ نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آراض ضیایی، رئیس شورای شهر زنجان، امروز، چهارشنبه(۲۶ آذر) در مراسم گرامیداشت حمل و نقل اظهار کرد: این روز یادآور رشادت رانندگان در سال ۶۲ است.

وی با تبریک این روز به دست اندرکاران حمل و نقل کشور ادامه داد: همانطور که پیامبران وظیفه هدایت بشر را برعهده دارند، رانندگان نیز ملزم هستند تا جسم افراد را سالم از مبدا به مقصد برسانند.

وی به رسالت و ارزش شغل رانندگان اشاره کرد و افزود: این شغل یکی از مشاغل سخت و زیان بار است و متاسفانه در جامعه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به این قشر لحاظ نشده است.

ضیایی بر ضرورت ایجاد مجتمع خدمات رسانی، رفاهی، اجتماعی و تعمیراتی ویژه رانندگان تاکید کرد و افزود: لازم است این مراکز برای ارائه خدمات به این قشر در زنجان ایجاد شود.

در ادامه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان نیز با اشاره به اینکه متاسفانه به دلیل کمبود منابع و امکانات احداثترمینال در فضای شهر وجود ندارد، گفت: توجه مسئولان به این مقوله می‌تواند موثرباشد.

سمانه شاددل ادامه داد: فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری و عمر بالای آن را می‌توان با همت مدیریت شهری تا پایان سال ترمیم کرد.

در پایان این مراسم از رانندگان درون شهری و برون شهری فعال شهر زنجان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز