خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه پست بانک ایران در زنجان تاکید کرد:

مدیریت منابع مالی خرد روستایی

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۸۰

راه اندازی دفاتر خدمات بانکی در روستاها، علاوه بر حل نیازهای ابتدایی روستائیان در اشتغال‌زایی نیز موثر است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه پست بانک ایران، گفت: راه اندازی دفا‌تر خدمات بانکی توانسته است نیازهای ابتدایی روستائیان را مرتفع کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رسول زندی، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه پست بانک ایران، امروز، سه شنبه(۲۵ آذر) در همایش تاسیس صندوق‌‌های تامین مالی خرد در روستا‌ها اظهار کرد: صندوق‌های قرض الحسنه پست بانک با هدف ارائه خدمات بانکی در روستا‌ها راه اندازی شده است.

زندی، آغاز فعالیت بانکی به شکل قرض الحسنه از سوی پست بانک را تیر امسال عنوان کرد و ادامه داد: یکی از اهداف راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه در روستا‌ها مدیریت منایع مالی خرد روستایی است.

زندی همچنین هدایت منابع غیرمشهود صندوق‌ها را از دیگر اهداف عنوان کرد و ادامه داد: این نهاد در تلاش است تا به روستائیان خدمات ارائه کند.

به گفته مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران این مجموعه پس از نیازسنجی از روستاهای محروم کشور نسبت به ارائه خدمات بانکی در این مناطق اقدام کرده است.

این مقام مسئول خدمات ارائه شده در این مراکز را افتتاح انواع سپرده‌ها، اعطای تسهیلات در قالب عقود اسلامی و پرداخت سود سهام عدالت اعلام کرد و یادآور شد: تفاهم نامه منعقد شده بین پست بانک و مرکز توسعه روستایی ریاست جمهوری در راستای تبدیل این دفا‌تر به پایگاه‌های اقتصادی برای ارائه تسهیلات به روستائیان و جمع آوری سپرده‌های این افراد است.

به گفته وی، تا پایان امسال ۸۰ درصد از خدمات بانگی در این دفا‌تر به روستائیان ارائه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز