خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

لزوم توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۴۶۷

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر اقامه نماز در مدارس استان زنجان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: باید دانش آموزان را از دوران ابتدایی با نماز مانوس کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت اله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، امروز، دوشنبه،(۲۴ آذر) در دیدار با معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش استان زنجان با جدیت در حوزه فرهنگی و پرورشی دانش آموزان اقدام می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تقدیر و ابراز رضایت از برگزاری نماز جماعت در مدارس با حضور روحانیون افزود: متاسفانه در برخی از مدارس دانش آموزان رغبت چندانی برای اقامه نماز ندارند.

امام جمعه زنجان، عدم حضور معلمان در کنار دانش آموزان برای اقامه نماز را یکی از این عدم رغبت عنوان کرد و افزود: مربیان باید با جدیت مساله نماز در بین دانش آموزان توسعه و ترویج دهند.

وی با یادآوری اینکه در دین اسلام نماز به‌عنوان یک واجب الهی مورد تاکید قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: باید دانش آموزان را از دوران ابتدایی با نماز مانوس کرد.

در ادامه این دیدار نیز رئیس آموزش و پرورش استان زنجان نیز در سخنانی به حرکت معقول و منطق این نهاد در استان زنجان در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های این نهاد در استان اقامه نماز در مدارس است.

مرتضی تمجیدی ادامه داد: استان زنجان از وضعیت مناسبی در مقوله فرهنگی نسبت به دیگر استان‌ها برخوردار است ولی در المپیادهای علمی و شاخص‌های آموزشی عقب‌تر هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز