خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان اعلام کرد:

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از ابتلا به بیماری ایدز در پیام نور شهرستان ایجرود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۴۵۵

کارگاه آموزشی مهارت‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری ایدز در دانشگاه پیام نور واحد ایجرود برگزار شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: مدرسان این کارگاه، نکات احتیاطی جهت جلوگیری از ابتلا به این بیماری را بیان و شیوه برخورد با یک انسان مبتلا به این بیماری را توضیح داده و آمار ابتلایان را در سطح کشور و استان بیان کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان، مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان امروز دوشنبه(۲۴آذر) با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با استقبال جمعی از دانشجویان به تفکیک خواهران و برادران و با حضور آقای مرادی و خانم اسلامی از شبکه بهداشت شهرستان(واحد مبارزه با بیماری‌ها) به عنوان سخنران و مربی برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه شیوه‌های مختلف انتقال ویروس HIV و روش‌های پیشگیری به صورت کاملاً مبسوط توضیح داده شد و دانشجویان نسبت به ابعاد مختلف بیماری ایدز شناخت پیدا کردند.

مدرسان این کارگاه در ادامه نکات احتیاطی جهت جلوگیری از ابتلا به این بیماری را بیان و شیوه برخورد با یک انسان مبتلا به این بیماری را توضیح داده و آمار ابتلایان را در سطح کشور و استان بیان کردند.

در انتهای مراسم که به همت امور فرهنگی دانشگاه پیام نور ایجرود و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد حاضرین در جلسه سوالات خود را به صورت شفاهی و کتبی مطرح و مدرسان پاسخ دادند.

بروشور آشنایی با بیماری ایدز در بین دانشجویان پخش شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز