خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان:

اجرای باشکوه برنامه‌های گرامیداشت ۲۶ آذر «روز حمل و نقل، رانندگان» در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۳۷

حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، اعم از احداثمجتمع‌های خدماتی – رفاهی، سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل کالا و مسافر است و از این رو باید این مهم و دستاوردهای حاصل از آن در معرض دید عموم قرار گیرد.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان، گفت: ۲۶ آذر روز حمل و نقل است و برای رانندگان فرصت بسیار خوبی است که توانمندی و قابلیت‌های حمل و نقلی استان را در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی رحمتی، مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان، امروز در جلسه هماهنگی با روسای انجمن‌های صنفی حمل ونقل کالا و مسافر استان و همچنین مدیران مجتمع‌های خدماتی – رفاهی استان بر اجرای هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل ونقل و رانندگان تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اهمیت اقدامات د راین زمینه افزود: ۲۶ آذر روز حمل ونقل و رانندگان، فرصت بسیار خوبی است که توانمندی و قابلیت‌های حمل ونقلی استان را در معرض دید عموم قرار داد.

رحمتی از برگزاری مراسم تجلیل از شاغلین بخش حمل ونقل استان در شهرستان‌های زنجان و خدابنده، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زنجان، دیدار با خانواده شهدای حمل و نقل، خانواده‌های حادثه دیده حمل و نقلی، اهداء گل به رانندگان در محل عوارضی‌ها، نشست صمیمی با صنف حمل و نقل جاده‌ای استان، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، خبر داد و گفت: برگزاری میزگرد مطبوعاتی با حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی استان بخشی از برنامه‌های گرامیداشت ۲۶ آذر خواهد بود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان تصریح کرد: حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اعم از احداثمجتمع‌های خدماتی – رفاهی، سرمایه گذاری در بخش حمل ونقل کالا و مسافر می‌باشد و از این رو باید این مهم و دستاوردهای حاصل از آن در معرض دید عموم قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز