خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

مردم ایران بر اعتقادات دینی خود پایبند هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۹۵

توجه به لایحه های پیدایش و ظهور حماسه ۹ دی، پرهیز از سطحی نگری، شیوه های براندازی جنگ نرم دشمنان در سطح جهان و تبین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارخی ۹ دی از جمله این اهداف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان, گفت: ماهیت فتنه ۸۸ باعثخشم مردم شد و این حماسه بزرگ خلق گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید سعید حسینی، امروز سه شنبه(۱۸ آذر) در جلسه هماهنگی برنامه های ۹ دی اظهار داشت: امسال برای پنجمین سال متوالی مردم سراسر کشور بالاخص مردم همیشه در صحنه استان زنجان آماده اجرای برنامه های متعدد برای روز بصیرت و میثاق امت با ولایت می شوند.

حسنی, با اشاره به اینکه در این روز تاریخی حق بر باطل پیروز شد و ملت ایران نشان دادند همواره پیرو ولایت فقیه هستند، افزود: ماهیت فتنه ۸۸ باعثخشم مردم شد و این حماسه بزرگ خلق گردید.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه این حماسه بی نظیرترین حرکت حماسی در این نظام بود، ادامه داد: ملت ایران در این حماسه نشان دادند که بر اعتقادات دینی خود پایبند هستند.

حسینی به اهداف تشکیل ستاد ۹ دی اشاره کرد و افزود: توجه به لایحه های پیدایش و ظهور حماسه ۹ دی، پرهیز از سطحی نگری، شیوه های براندازی جنگ نرم دشمنان در سطح جهان و تبین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارخی ۹ دی از جمله این اهداف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ایمان وباورهای دینی مردم، رهبری هوشندانه مقام معظم رهبری، بصیرت ملت و حضور همیشه در صحنه آنان را از عوامل خلق این حماسه عنوان کرد و گفت: عشق به اهل بیت(علیه السلام) عامل قدرتمندی در تولید قدرت مردمی و پیروزی آنان در شکست دشمنان بود.

وی در پایان به برنامه های این حماسه در استان اشاره کرد و افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته اجتماع عظیم مردم در حسینیه اعظم زنجان، نصب بنر در سطح شهر، به صدا درآمدن زنگ بصیرت در مدارس و دیدار با ائمه جمعه اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز