خبرگزاری کار ایران

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری زنجان مطرح کرد

مزایای ویژه برای پرداخت عوارض شهرداری زنجان تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۴۰

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری زنجان گفت: مزایای ویژه‌ای برای پرداخت عوارض شهرداری زنجان تا پایان امسال برای شهروندانی که قبل از سال ۱۳۹۲ اقدام به ساخت و ساز کرده و دارای تخلفات ساختمانی هستند در نظر گرفته شده است.

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری زنجان گفت: در صورت عدم پرداخت علاوه بر حذف جایزه خوش حسابی طبق ماده ۱۴ قانون نوسازی و عمران شهری ۹ درصد زیان دیرکرد نیز تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری زنجان، ابوالفضل بیگدلی, دیروز پنج شنبه(۱۳آذر) با اعلام این خبر اظهار داشت: نظر به اینکه مبنای محاسبه عوارض، سال مراجعه مؤدیان است لذا در جهت مساعدت به همه اشخاص حقیقی و حقوقی که قبل از سال ۱۳۹۲ اقدام به ساخت و ساز کرده و دارای تخلفات ساختمانی هستند چنانچه تا پایان سال ۱۳۹۳ به شهرداری مراجعه کنند از مزایای ویژه در پرداخت عوارض مربوط به جرایم برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به واحد درآمد مناطق سه گانه شهرداری مراجعه کنند، خاطر نشان کردند؛ کمک به آبادانی و عمران شهر و اجرای پروژه‌های مهم و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در صورت پرداخت به موقع و مستمر عوارض سالیانه نوسازی میسر می‌شود و شهروندان می توانند به موجب قانون از ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی بهره مند شوند.

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری زنجان تصریح کرد: در صورت عدم پرداخت علاوه بر حذف جایزه خوش حسابی طبق ماده ۱۴ قانون نوسازی و عمران شهری ۹ درصد زیان دیرکرد نیز تعلق می‌گیرد.

وی افزود: شهرداری برای رفاه حال همشهریان پرداخت عوارض خودرو را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده است و شهروندان دارای خودرو می‌توانند به نزدیکترین دفتر پیشخوان برای پرداخت عوارض خودرویی مراجعه کنند، در ضمن طبق ماده ۴۶ قانون مالیات بر ارزش افزوده «در صورت تأخیر در پرداخت عوارض سالیانه خودرو جریمه آن به میزان ۲ درصد به ازای هر ماه تأخیر قابل وصول است».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز