خبرگزاری کار ایران

همزمان با روزهای ماه صفر۱۴۳۶ در زنجان صورت گرفت؛

تربت گذاری مسجد امام حسین(ع) در زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۵۰

مراسم تربت گذاری در ستون های مسجد امام حسین(علیه السلام) امروز(۸ آذر) مطابق با ششمین روز از ماه صفر, ۱۴۳۶ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان زنجان در محل پروژه مسجد امام حسین(علیه السلام) برگزار شد.

دراین مراسم تربت خالص کربلاء که توسط یکی از پیرغلامان امام حسین(علیه السلام) حدود چهل سال قبل از خادمان حرم حسینی به ایشان اهداء شده بود توسط سادات محل در زیرستون های این مسجد گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امروزشنبه(۸آذر) دراین مراسم علی نجفی، مجری پروژه مسجد امام حسین(علیه السلام) در سخنانی به ارائه گزارشی از عملیات اجرایی این طرح پرداخت و گفت: مسجد امام حسین(علیه السلام) در مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و در سه طبقه با کاربری مسجد، شبستان و مراکز فرهنگی، کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسین(علیه السلام)، پایگاه مقاومت بسیج و خانه عالم احداثمی شود.

در ادامه این مراسم مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیزدر سخنانی با استناد به احادیثی از ائمه اطهار(علیه السلام) در خصوص جایگاه مساجد و ضرورت اهتمام به احداثاین مراکز مقدس افزود: مساجد به عنوان مردمی ترین مکان در جامعه که توسط خود مردم اداره می شود، شناخته شده اند.

حجت السلام اذن اله خدایی ادامه داد: مسئولان باید در راستای حضور بیشتر جوانان در مساجد و جذب مردم به این مراکز مقدس اهتمام بورزند.

وی خواستار حضور گسترده تر روحانیون در مدیریت فرهنگی مساجد شد و ادامه داد: می توان با اجرای برنامه های مختلف در مناسبت های متفاوت این حضور را رونق بخشید.

در ادامه این مراسم تربت خالص کربلاء که توسط یکی از پیرغلامان امام حسین(علیه السلام) حدود چهل سال قبل از خادمان حرم حسینی به ایشان اهداء شده بود توسط سادات محترم محل در زیرستون های این مسجد گذاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز