خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد:

هدف کانون، کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۸۶

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، خواستار تقویت ارتباط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آموزش و پرورش شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، گفت: با همکاری بیشتر کانون و آموزش و پرورش شاهد رشد و تعالی بیش از پیش دانش آموزان استان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدنقی صالحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، شامگاه دیروز با بیان این مطلب در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان زنجان بر ارتباط تنگاتنگ کانون با آموزش و پرورش برای پرورش آینده سازان ایران اسلامی تاکید کرد.

صالحی با بیان اهمیت پرورش استعدادهای پرورشی کودکان ودانش آموزان، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، با ۲۱ مرکز فعال در استان در ۴۲ زمینه متنوع و در ۵ عرصه و حوزه ادبی، فرهنگی، علمی، مذهبی و اجتماعی در خدمت کودکان و نوجوانان استان زنجان است وی هدف کانون را کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان دانست و افزود: با توجه به زمینه های جذاب، متنوع و کاملا تخصصی کانون، با تعمیق ارتباط آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می توان زمینه مطلوبی را برای پرورش آینده سازان ایران اسلامی فراهم کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان، از آمادگی کانون برای همکاری با آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های مکمل و فوق برنامه در مدارس بویژه در روزهای پنج شنبه خبر داده اظهار امیدواری کرد: با همکاری بیشتر کانون وآموزش و پرورش شاهد رشد و تعالی بیش از پیش دانش آموزان استان باشیم.

این مقام مسئول، در استان زنجان، رویکرد همه ی فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را پرورش آینده سازان ایران اسلامی در زمینه های مختلف و آشنایی آن ها با سبک زندگی اسلامی خبر داد.

صالحی در پایان با برشمردن روند تولید محصولات کانون گفت: لوازم التحریر و محصولات کانون دارای کیفیت بالایی هستند و در تولید آن ها از الگوی ایرانی اسلامی استفاده می شود که می تواند به نحو مطلوب مورد استفاده دانش اموزان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز