خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان اعلام کرد:

دومین دوره از مسابقات منشور اخلاقی بهزیستی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۲۹۰

پیوند مردم و کارکنان یکی از وظایفی روابط عمومی است که در همین راستا دومین دوره مسابقات منشور اخلاقی برگزار شد.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان گفت: مشارکت همه افراد سازمان در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع برای رسیدن به اهداف سازمان ضروری است و طبق فرموده علی(ع) خشونت و بدرفتاری با مردم و ستم بر بندگان خدا، جنگ با خدا تلقی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رباب موحد، مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان امروز سه شنبه(۴آذر) با اعلام این خبر، گفت: بحثارتباط و پیوند با مردم و جامعه یکی از وظایف متنوع و متعدد روابط عمومی است.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان افزود: مردم نقشی حائز اهمیت و ارزنده درفعالیت‌های روابط عمومی ایفا می‌کنند و همین مهم موجب برقراری ارتباط مؤثر با ارباب رجوع می‌شود.

وی مردم را اصلیترین نقطه و کانون توجه معرفی کرد و اظهار داشت: بهبود ارائه خدمات، کاهش میزان تعارضات بین مردم و کارکنان، کاهش میزان دوباره کاری‌ها و سردرگمی‌ها و افزایش بهره وری و اثر بخشی از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای طرح تکریم و توجه به خواست مردم است.

وی با اشاره به مشارکت کارکنان در اجرای بهینه طرح تکریم ارباب رجوع ابراز داشت: مشارکت همه افراد سازمان در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع برای رسیدن به اهداف سازمان ضروری است و طبق فرموده علی(ع) خشونت و بدرفتاری با مردم و ستم بر بندگان خدا، جنگ با خدا تلقی می‌شود.

رئیس کمیته طرح تکریم ارباب رجوع بهزیستی استان زنجان خاطر نشان کرد: در راستای استقرار نظام طرح تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعین بهزیستی منشور اخلاقی این اداره کل تهیه شده است.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم مسابقات منشور اخلاقی تصریح کرد: ۱۰۴نفر از کارکنان بهزیستی در این دوره پاسخ درست به سؤال ارسالی داده‌اند و مدیریت و کارکنان بهزیستی را به عنوان کسانی که رعایت ایمنی و بهداشت در محیط کار جهت مراجعین و دیگر همکاران باید فراهم کنند، اعلام کرده‌اند.

نلی بخشندگانی مقدم، سعید ایانلو، جلال بازرگان، میترا رحمانی، زیبا حسنی، لیلا چهره گشا، رقیه ولی، الهام حدادیان، رعنا طلوعی و گل نساء آقامحمدی برندگان آبان ماه مسابقات منشور اخلاقی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز