خبرگزاری کار ایران

در هفته بسیج در شهرستان ماهنشان صورت گرفت؛

کرسی آزاد اندیشی با موضوع آسیب های ماهواره در ماهنشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۴۵

کرسی آزاد اندیشی با موضوع آسیب های ماهواره در دانشگاه پیام نور واحد ماهنشان استان زنجان برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه استان زنجان, گفت: در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار شبکه ماهواره ای وجود دارد که از این تعداد دو هزار شبکه در ایران قابل دریافت است.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این جلسه محمد سعید احمدی رئیس دانشگاه پیام نور واحد ماهنشان، کرسی آزاد اندیشی را از دستورات مؤکد مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت برگزاری کرسی آزاداندیشی فرصتی برای تضارب آرا در فضایی صمیمی و آزاد است.

دانشجویان موافق با ماهواره در این کرسی، برقراری ارتباط جهانی، استفاده از شبکه های علمی و اسلامی، آشنایی با آداب و رسوم و زبان های ملل مختلف، سرگرمی و تفریح را از جمله دلایل خود برای موافقت با ماهواره دانستند.

تبلیغات ضد دینی و ضد فرهنگی، انحرافات جنسی و غرب زدگی نیز از دلایل مخالفان استفاده از ماهواره در این کرسی بود.
عباس بابایی مسئول بسیج دانشجویی سپاه استان نیز، کرسی آزاد اندیشی را در جهت بصیرت افزایی دانشجویان لازم دانست و با ذکر این سوال که آیا ماهواره در ۲۰ سال حضور خود در ایران مفید بوده یا مضر؟ سخنان خود را ادامه داد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به شکست دشمنان ایران در جنگ تحمیلی، ماهواره را به عنوان ابزار تهاجمی و سنجش برای صدمه زدن به جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار شبکه ماهواره ای وجود دارد که از این تعداد دو هزار شبکه در ایران قابل دریافت است.


وی اضافه کرد: روزانه ۱۶۵ شبکه با بیش سه هزار ساعت برنامه سعی در تبلیغ موضوعاتی مانند خیانت به همسر، روابط ضعیف پدر و مادر با فرزندان در جهت تغییر الگوی نگرشی و رفتاری خانواده ها را دارند.


بابایی هدف از تولید این برنامه ها را تغییر نوع تفکر و بینش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و مصرف گرایی، غرب گرایی و ترویج سبک زندگی غربی در میان جامعه عنوان کرد.


در پایان و پس از بیان استدلال ها و دلایل دانشجویان موافق و مخالف با ماهواره آسیب های ماهواره بسیار بیشتر از مزایای آن توصیف و خطری جدی برای قوام و کیان خانواده ها اعلام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز