خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

در حال حاضر به علل نامشخصی قهوه‌خانه‌ها در اماکن زیرزمینی فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۱۴

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان, گفت: اغلب این مراکز بدلیل مسائل اقتصادی به سراغ چنین اماکنی می روند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، فعالیت چایخانه ها و قهوه خانه ها در محیط های زیر زمینی را که اقدام به عرضه قلیان می نمایند یکی از دغدغه های مهم خانواده ها دانست.

به گزارش ایلنا ا زنجان, حمید رضا شهبازی, معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، تامین سلامت غذای و جلب اعتماد خانواده ها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: انتخاب مراکز فروش و عرضه محصولات غذایی سالم موجب تشویق اصناف و جلب اعتماد مردم می شود و در این زمینه با متخلفین و افرادی که سلامت غذایی جامعه را به خطر می اندازد باید در مسیر قانونی برخورد شود.

شهبازی با بیان این مطلب که فعالیت چایخانه ها و قهوه خانه ها در محیط های زیر زمینی اقدام به عرضه قلیان می نمایند یکی از دغدغه های مهم خانواده هاست، اظهار داشت: در حال حاضر به علل نامشخصی قهوه‌خانه‌ها در اماکن زیرزمینی فعالیت می‌کنند که این امر مضرات فراوانی دارد و البته مختص استان زنجان نیست، اما باید برخورد لازم با این امر صورت گیرد.

وی برپایی این اماکن در محیط های زیرزمینی و دور از چشم همگان را مغایر با مسائل بهداشتی و امنیتی دانست و گفت: اغلب این مراکز بدلیل مسائل اقتصادی به سراغ چنین اماکنی می روند.

در ادامه این جلسه رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: اقدامات مهمی در برخورد با قلیان و عرضه آن در قهوه‌خانه‌ها، انجام شده است.

رحیم حاج‌نایبی با انتقاد از اعطای مجوز به برخی قهوه‌خانه‌ها برای استفاده از قلیان، اظهار کرد: نباید به بهانه ترویج و توسعه گردشگری، با اعطای مجوزهای متعدد به اماکن عرضه قلیان از قبح موضوع قلیان چشم‌پوشی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز