خبرگزاری کار ایران

تمجیدی در دیدار با فرهنگیان ایجرود؛

باید با نگاه اخلاق مدارانه برنامه ها را مدیریت کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۴۰

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان, با فرهنگیان شهرستان ایجرود روز دوشنبه نوزدهم آبان۱۳۹۳ در محل اداره آموزش وپرورش این شهرستان دیدار نمود.

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان, گفت: برنامه ریزی برای کنکور والمپیادهای علمی یک ضرورت است و وضعیت فعلی استان در این زمینه رضایت بخش نیست و باید برنامه ریزیهای مطلوب و مناسب صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان, در این گردهمایی مرتضی تمجیدی مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت: باید نگاه برنامه محور داشته باشیم و دچار افسردگی نشویم و به اداره به عنوان یک محل آموزشی نگاه کنیم وهمواره در حال یادگیری باشیم وبا نگاه اخلاق مدارانه برنامه هارا مدیریت کنیم.

وی گفت: احترام به مردم وشنیدن صدای مردم باید فرهنگ سازمانی ادارات آموزش وپرورش باشد.

این مقام مسئول در سخنان خود گفت: مردم ولی نعمت ما هستند وتکریم مردم بسیار ضروری است و اداره مرجعی است برای رسیدگی به دردها ورنج مراجعین.

مدیر کل آموزش وپرورش استان افزود؛ در اداره آموزش وپرورش که به عنوان یک نهاد فرهنگی است باید حفظ حرمت وکرامت مردم وارباب رجوع درراس قرار گیرد.

تمجیدی طرح المپیادهای درون مدرسه ای را از جمله طرح های جدید وابتکاری دانست که نقش بسیار مهمی در ایجاد شور و نشاط و علاقه در آموزش وپرورش ایفا می کند که اجرای دقیق ومطلوب این طرح می تواند تاثیرات بسیار مطلوبی در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش داشته باشد.

وی ادامه داد؛ برنامه ریزی برای کنکور والمپیادهای علمی یک ضرورت است و وضعیت فعلی استان در این زمینه رضایت بخش نیست و باید برنامه ریزیهای مطلوب و مناسب صورت گیرد. تا با بهره گیری از روشهای جدید حرکت های روبه جلویی را آغاز نماییم.
مدیر کل آموزش وپرورش فعال سازی گروههای آموزشی را به عنوان یک مرجع علمی ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست وافزود باید گروههای آموزشی بیش از پیش فعالیت خود را افزایش دهند و با برنامه ریزی مناسب و برگزاری کارگاههای آموزشی و بازدید ازمدارس زمینه ارتقاء کیفیت آموزشی را فراهم نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز