خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دانشگاهی با درجه جامع فعالیت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۰۶

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان, گفت: بعد از برررسی آثار ۴۰ سایت و وبلاگ به عنوان برتر شناخته شدند و در مراسم اختتامیه از ۱۲ اثر برگزیده تقدیر می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان, گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دانشگاهی با درجه جامع فعالیت می کند که بزرگترین دانشگاه از نظر جمعیت دانشجویی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان, یدالله رجایی, امروز دوشنبه(۲۰آبان) در مراسم اختتامیه دومین جشنواره افسران جنگ نرم, با بیان اینکه اختتامیه جشنواره افسران جنگ نرم از فعالیت های مهم دانشگاه ها محسوب می شود، تصریح کرد: این جشنواره به صورت کشوری در خصوص افسران جنگ نرم که به وسیله بسیج دانشجویی برگزار شده است.

این مسئول پیگیری تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه مقابله با جنگ نرم دشمن را از اهداف این جشنواره عنوان کرد و افزود: معرفی الگوهای مطرح در فضای سایبری و فضای مجازی از دیگر اهداف محسوب می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: یکی از مهم ترین عرصه های جنگ نرم دشمن علیه نظام فضای مجازی است که دشمن با کمک با استفاده از این فضا، به جنگ تمام عیار با نظام اسلامی می پردازد.

رجائی ایجاد شورو نشاط و عرصه رقابت را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و افزود: این جشنواره در عرصه سایبری و فضای مجازی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ اثر در این زمینه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، ۴۵ فیلم، انیمیشن و مستند از ۲۵ استان به این جشنواره ارسال شده است.

این مسئول تصریح کرد: بعد از برررسی آثار ۴۰ سایت و وبلاگ به عنوان برتر شناخته شدند و در مراسم اختتامیه از ۱۲ اثر برگزیده تقدیر می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دانشگاهی با درجه جامع فعالیت می کند که بزرگترین دانشگاه از نظر جمعیت دانشجویی محسوب می شود.

رجائی در پایان با بیان اینکه بسیج دانشجویی در این دانشگاه فعالیت چشمگیری داشته است و قابل تحسین است، افزود: فعالیت های مطلوبی در این زمینه از سوی بسیج انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز