خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان خبرداد:

دفن اموات از اول بهمن‌ به محل جدید انتقال می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۷۹

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان با اشاره به تکمیل ظرفیت قبرستان‌های بالا و پایین شهر زنجان اظهار کرد: دفن اموات از اول بهمن‌ماه به محل جدید انتقال می‌یابد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان, گفت: قبرستان جدید در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار آماده سازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، شعیب اسماعیلی, امروز دوشنبه با علام این خبر اظهار کرد: از اول بهمن ماه سالجاری دفن اموات به محل جدید واقع در محل سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان و جنب شهرک صنعتی شماره یک انتقال می‌یابد.

وی با بیان اینکه ظرفیت قبرستان‌های بالا و پایین تکمیل شده است، ابراز کرد: تعدادی قبر در محل جدید قبرستان آماده سازی شده و خیابان‌ها نیز در حال تکمیل است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان از پیشرفت ۴۰ درصدی زیرسازی خیابان‌های قبرستان جدید خبر داد و گفت: قبرستان جدید در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار آماده سازی می‌شود.

وی با اشاره به تامین آب شرب سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان گفت: یک حلقه چاه عمیق نیز در قبرستان جدید برای ارائه خدمات وجود دارد.

اسماعیلی همچنین در پایان از هزینه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی تسطیح قبور پدران و مادران شهدا در قبرستان پایین خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز