خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تشریح شد؛

فعالیت‌های حسینیه اعظم زنجان در ماه محرم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۳۷

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان فعالیت های روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان را تشریح کرد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، گفت: با توجه به برگزاری باشکوه دسته حسینیه اعظم زنجان طی سال، مردم کشور از تمام نقاط مشتاق هستند تا این مکان مقدس را از نزدیک ببینند و به همین علت طی سال به این مکان مراجعه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مجتبی شهامی امروز در تشریح فعالیت‌های این حسینیه اعظم زنجان، ظهار کرد: پوشش خبری فعالیت‌های حسینیه اعظم زنجان در نشریه منتشره و سایت حسینیه اعظم از جمله اقدامات این مسجد است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس روال قبلی نشریه طی ایام محرم چاپ می‌شد، بیان کرد: همچنین بنا داریم در مناسبت‌ها و یا به صورت دو ماهنامه نیز این نشریه را منتشر کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون ۲۸ شماره از نشریه چاپ شده است، تصریح کرد: در ایام دیگر نیز برنامه‌ها دیگری نیز بود که خبر آن کار شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به مبحثگردشگری مذهبی حسینیه اعظم زنجان، افزود: با توجه به برگزاری باشکوه دسته حسینیه اعظم زنجان طی سال، مردم کشور از تمام نقاط مشتاق هستند تا این مکان مقدس را از نزدیک ببینند و به همین علت طی سال به این مکان مراجعه می‌کنند.

شهامی ادامه داد: مسافران که به زنجان سفر کرده به زنجان در کنار بازدید از مناطق گردشگری از حسینیه اعظم زنجان نیز بازدید می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد استقبال نوروزی از مسافران در حسینیه اعظم زنجان، افزود: در این ایام نزدیک به ۴ هزار نفر از حسینیه اعظم زنجان بازدید کردند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به تشکیل اکیپ ستاد استقبال از مسافران نوروزی، تصریح کرد: در قالب این اکیپ، نقاط مختلف حسینیه اعظم زنجان به مسافران توضیح داده می‌شد.

این مسئول با باین اینکه در پایان نیز بسته‌های پذیرایی بین بازدید کنندگان توزیع می‌شد، اضافه کرد: پس از عید فطر نیز با توجه به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی به صورت روزانه ۲۰۰ نفر از حسینیه اعظم زنجان بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: افراد بازدید کننده از حسینیه اعظم زنجان به صورت خانوادگی، گروهی و از طرف ارگان‌های مختلف بودند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه امسال نیز یک نشریه و کتابچه با عنوان شرح دلدادگی تدوین و چاپ شده است، اضافه کرد: این نشریه در قالب ۳ هزار جلد توزیع شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در این نشریه مطالب مربوط به حسینیه وفعالیت‌های این مکان مقدس مطالبی بیان شده است، ادامه داد: همچنین در پایان این نشریه نیز بیلان مالی حسینیه اعظم زنجان نیز توضیحات مربوط ارائه شده است.

*فعالیت‌های حسینیه اعظم زنجان در ماه محرم

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این مسجد در ایام محرم، تصریح کرد: در این ایام برای نخستین بار نمایشگاهی با عنوان خیمه خورشید در قالب ارائه آثار در زمینه خوشنویسی، عرضه محصولات فرهنگی، نامه‌ای به امام حسین(ع) برگزار شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه بسته‌های متبرک حسینیه اعظم زنجان نیز در بین مسافران توزیع شد.

شهامی همچنین با اشاره به تهیه نرم افزار جامع حسینیه اعظم زنجان، توضیح داد: برای نخستین بار این نرم افزار حسینیه اعظم زنجان نیز آماده شده است.

وی قسمت‌های مختلف این نرم افزار را شامل بازدید مجازی از بخش‌های مختلف حسینیه، مستندهای تولیدی در چند سال اخیر، فیلم‌های دسته عزاداری در ۲۰ سال اخیر، مداحی مادحین و بیان مطالبی با عنوان چشمه معارف که مرتبط با قیام امام حسین است عنوان کرد و گفت: این نرم افزار جهت معرفی حسینیه بوده و در بین میهمانان و گردشگران مذهبی توزیع خواهد شد.

این مسئول تهیه بروشورهای تبلیغی را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در بخش روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان اعلام کرد و گفت: این بروشور‌ها با هماهنگی و همکاری میراثفرهنگی در پنج ورودی استان توزیع می‌شود.

شهامی همچنین به تهیه بروشور معرفی حسینیه به زبان انگلیسی نیز اشاره داشت و گفت: این بروشور ویژه برای میهمانان خارجی تهیه و تدوین شده است.

وی در ادامه با اشاره به انجام تبلیغات سنتی در محوطه حسینیه اعظم زنجان به صورت سنتی، گفت: حتی در سطح شهر نیز این اقدامات با همکاری میراثفرهنگی انجام شده است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در ادامه به فعالیت ۵۰ نفر جهت راهنمایی زائرین در ایام محرم اشاره داشت و گفت: این افراد ملبس به لباس‌های متحدالشکل هستند.

این مسئول فعالیت روابط عمومی خواهران در ثبت انتقادات و پیشنهادات مراجعین را از دیگر اقدامات انجام شده توسط روابط عمومی این مسجد اعلام کرد و افزود: همچنین در خود دفتر روابط عمومی نیز ۱۰ نفر نسبت به ارائه خدمات و هماهنگی امور خبرنگاران، توزیع بسته‌های متبرک و ارائه راهنمایی‌های لازم اقدام می‌کنند.

شهامی در ادامه با اشاره به چاپ ۹ هزار پوس‌تر دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان، بیان کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ عدد از این پوستر‌ها توزیع و بقیه نیز طی سال توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در بحثاطلاع رسانی، بیان کرد: در مجموع اطلاع رسانی توسط این مسجد از طریق بنر‌ها سطح شهر، صدا و سیما، سایت، پیامک، ارتباط با خبرگزاری‌ها و ایمیل انجام شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان اضافه کرد: طی سال جاری ۲۵۰ خبر توسط حسینیه اعظم زنجان تولید و به رسانه‌های استان ارسال شده است.

وی همچنین در پایان گزارشی از تعداد عزاداران حضور یافته در این مسجد طی دهه نخست ماه محرم و همچنین خبرنگاران، هنرمندان و عکاسانی که این مراسمات را پوشش دادند، ارائه کرد و گفت: آمار این دو بخش به ترتیب ۳۰۰ هزار نفر و ۲۰۰ نفر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز