خبرگزاری کار ایران

سردار رادان در جمع مردم عزادار حسینه اعظم زنجان:

حادثه اسیدپاشی در اصفهان بیش از حد، بزرگ نمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۲۹

تبعیت از ولی امر مسلمین، یکی از راه‌های جلوگیری از انحرافات است.

رئیس مطالعات ناجا گفت: بزرگ‌نمایی حادثه اسیدپاشی، موجب سوء استفاده دشمن شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار احمدرضا رادان امشب یکشنبه(۱۱مهر) درجمع عزاداران زنجانی در مسجد حسینیه اعظم زنجان، اظهار داشت: دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

سردار رادارن، با بیان اینکه عزاداری‌های مردم ایران در این ایام به خصوص عزاداری حسینیه اعظم زنجان باعثرعب و وحشت دشمنان می‌شود، افزود: عزاداری مردم ایران و زنجان در هشتم ماه محرم، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان با نمایش قدرت و اقتدار نظام اسلامی یادآورشد: عزاداران حسینی باید با شور و شعور بیش از پیش نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه و حساس باشند.

سردار رادان در بخشی از سخنان خود، با اشاره به اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای با برنامه‌های مختلف در صدد نشان دادن چهره‌ای غیرواقعی از اسلام هستند، تاکید کرد: هر میزان که موج عزاداری‌های حسینی خروشان‌تر باشد، دشمنان برنامه‌های مدونی را برای مقابله با آن پیاده خواهند کرد.

وی هدف از شکل گرفتن گروه تکفیری داعش را اختلاف افکنی میان مسلمانان به خصوص شیعه و سنی عنوان کرد و گفت: تبعیت از ولی امر مسلمین یکی از راه‌های جلوگیری از انحرافات است.

سردار رادان، خداترسی، حریت، گذشت و غیرت را از ویژگی‌های شاخص امام حسین(ع) برشمرد و گفت: در این میان غیرت اصلی‌ترین ویژگی سیدالشهدا(ع) و یاران باوفای آن امام شهید بود.

رئیس مطالعات ناجا، با اشاره به ویژگیهای مسلمان واقعی، گفت: غیرت از جمله مشخصات مسلمانان واقعی است.

حادثه اسیدپاشی در اصفهان بیش از حد، بزرگ نمایی شد

رییس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی، همچنین در حاشیه این مراسم عزاداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه اسید پاشی در اصفهان بیش از حد بزرگ نمایی شد.

سردار احمدرضا رادان در این زمینه یادآورشد: این حادثه و بزرگ جلوه دادن آن موجب سو استفاده دشمنان شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حوادثبسیاری رخ می‌دهد که به درستی مدیریت می‌شوند، خاطر نشان شد: با مدیریت صحیح، مسببین این حادثه تلخ نیز دستگیر و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سردار رادان در این خصوص تاکید کرد: دستگاه‌های امنیتی کشور با دقت و سرعت لازم در حال بررسی این مسئله هستند، گفت: به زودی عاملان این حادثه دستگیر خواهندشد.

وی در ادامه بااشاره به طرح امر به معروف و نهی از منکر در کشور، گفت: جای این قانون در کشور خالی بود و باید امر به معروف و نهی از منکر به قانون مترقی در کشور تبدیل و به درستی پیاده شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری از اینکه به سرعت عامل این قضیه دستگیر خواهد شد، افزود: یک موضوع بد‌تر در این قضیه وجود داشت و آن هم بزرگ‌نمایی بیش از حد بود که مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز