خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان مطرح کرد؛

دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۷۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم ا… ۱۳ آبان دعوت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران به تاسی از عاشورای حسینی به پیروزی رسید و قطعا حضور مردم شریف بویژه فرهنگیان و دانش آموزان همیشه در صحنه در راهپیمایی این روز بزرگ، موجبات یاس و ناامیدی استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی را فراهم خواهد آورد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی از کلیه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان خواست تا با شرکت گسترده در راهپیمایی یوم ا… ۱۳ آبان، اتحاد، یکدلی و همبستگی خود را در مبارزه با استکبار و استعمار نشان دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تلاقی عاشورای حسینی با یوم ا… ۱۳ آبان ماه وظیفه ما را برای حضوری حسینی و عاشورایی در راهپیمایی ۱۳ آبان، سنگین‌تر می‌کند.

تمجیدی افزود: انقلاب اسلامی ایران به تاسی از عاشورای حسینی به پیروزی رسید و قطعا حضور مردم شریف بویژه فرهنگیان و دانش آموزان همیشه در صحنه در راهپیمایی این روز بزرگ، موجبات یاس و ناامیدی استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی را فراهم خواهد آورد.

مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان از فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان استان خواست تا در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند و بار دیگر ثابت نمایند که در مبارزه با استکبار و. استعمار پیشرو و پیش قدم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز