خبرگزاری کار ایران

صبح روز تاسوعا؛

نوزادان شش ماهه، میهمان حسینیه اعظم زنجان می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۲۵

حسینیه اعظم زنجان در محرم امسال روز دوشنبه، ۱۲ آبان، مصادف با تاسوعای حسینی میزبان کودکان و نوزادان تازه متولد شده در همایش شیرخوارگان حسینی است.

عضو هیات امنای حسینیه اعظم زنجان، گفت: در این مراسم کودکان با لباس متحد‌الشکل سبز رنگ و سربند یا صاحب‌الزمان حضور می‌یابند و در پایان مراسم نذر‌نامه کودکان توسط مادران قرائت و گهواره نمادین حضرت علی اصغر علیه السلام به یاد دل سوخته حضرت رباب(س) گردانده می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سعید یوسفیان عضو هیات امنای حسینیه اعظم زنجان، امروز یکشنبه(۱۱مهر) با اعلام این خبر، ساعت شروع این برنامه را ۸ صبح اعلام و سخنران این مراسم را حجت الاسلام سرابی معرفی و عنوان کرد: مداحین روضه حضرت علی اصغر علیه السلام، حاج مهدی رسولی و حاج جلیل محمدی هستند.

وی به تهیه ۲۵۰۰ عدد پیراهن ویژه نوزادان این مراسم توسط حسینیه اعظم اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر با هماهنگی و برنامه ریزی‌های انجام شده و اختصاص امکانات مناسب توسط این حسینیه زمینه اجرای هرچه بهتر این برنامه فراهم شده است.

در این مراسم کودکان با لباس متحد‌الشکل سبز رنگ و سربند یا صاحب‌الزمان حضور می‌یابند و در پایان مراسم نذر‌نامه کودکان توسط مادران قرائت و گهواره نمادین حضرت علی اصغر علیه السلام به یاد دل سوخته حضرت رباب(س) گردانده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز