خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان خبر داد:

توزیع بیش از ۱۰ هزار عدد کیسه زباله در مساجد و تکایای شهر زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۵۵

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان با تشریح اقدامات حوزه خدمات شهری شهرداری زنجان برای دهه نخست محرم، از توزیع بیش از ۱۰ هزار عدد کیسه زباله با آرم شهرداری و سازمان پسماند در مساجد و تکایای شهر زنجان خبر داد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان، گفت: سازه‌های مناسبتی با پارچه‌های رنگی نیز در حد فاصل سبزه میدان تا میدان انقلاب و سایر نقاط شهر نصب خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، داوود نوری امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور نظافت و تنظیف به موقع شهر با توجه به حرکت دسته‌های مختلف عزاداری، امور شهر مناطق آمادگی کامل دارد.

وی افزود: علاوه بر این اقدامات، هشت عدد دستگاه مخزن زباله نیز در حد فاصل سبزه میدان تا آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم(ع) نصب شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای دهه اول محرم گفت: نصب بنر در میدان انقلاب و سطح شهر، همکاری سازمان کشتارگاه شهرداری با دامپزشکی استان برای ارائه دام زنده به منظور نذر و قربانی از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

وی از نصب المان‌های مناسبتی با عنوان یادمان کربلا در چند روز آینده در بلوار آزادی خبر داد و گفت: سازه‌های مناسبتی با پارچه‌های رنگی نیز در حد فاصل سبزه میدان تا میدان انقلاب و سایر نقاط شهر نصب خواهد شد.

نوری، رنگی کردن آب آبنماهای سطح شهر، آمادگی آتش نشانی و خدمات موتوری شهرداری برای شست‌وشو معابر، رنگ آمیزی تعدادی از کاپوهای مخابراتی با طرح‌های ویژه محرم از دیگر اقدامات انجام شده برای دهه اول محرم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز